Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی کرمی به عنوان دبیر کمیته ورزش همگانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

به گزارش برنا؛ دربخشی از این حکم که از سوی محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش خانه ملت  صادر شده ،آمده است:

نظر به تعهد و تجارب شما و به منظور کارامد سازی فراکسبون ورزش در راستای اهداف انقلابی مجلس یازدهم به موجب این حکم جنابعالی به مدت یکسال به عنوان دبیر کمیته ورزش همگانی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مجتبی کرمی دارای دکترای مدیریت راهبردی ورزش و در سوابقش مشاور اجرایی فدراسیون ورزش های همگانی ، سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون همگانی ، رئیس کار گروه رویدادهای ملی شورای ورزش همگانی کشور ، مدرس دوره های آموزشی ضمن خدمت وزارت ورزش و جوانان ، کارشناس دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان های دیلم و کاکی ، نماینده کمیته استعدادیابی والیبال منطقه ۷ ، دبیر هئیت والیبال استان فارس ، بازیکن و مربی والیبال می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجتبی کرمی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در دوره ای که تصدی وزارت ورزش را بر عهده داشت اقدام به تشکیل و راه اندازی فدراسیون های جدید کرد که با انتقاداتی هم همراه بود.

فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی یکی از این فدراسیون ها بود که سرپرستی آن به رضا شجیع داده شد.

این فدراسیون آبان سال ۱۴۰۱ تشکیل شد اما پایگاه خبری وزارت ورزش امروز در آخرین روز کاری سال جاری خبر از انحلال این فدراسیون داده است.

در این خبر آمده است:

«پس از گزارش کارشناسی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در خصوص تشکیل فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این فدراسیون، با اتمام فعالیت این فدراسیون موافقت کرد.

در پی اعلام پایان فعالیت این فدراسیون، قرار است با دستور وزیر ورزش و جوانان، رشته‌های دریایی و ساحلی به انجمن‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیونهای مرتبط منتقل شود.»

کد خبر 6057991 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم «سه فراکسیون سیاسی» خواهد داشت
  • فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد
  • یک سرپرست دیگر در فدراسیون بحرانی دوومیدانی
  • قرائت عهدنامه ریاست توسط رییس جدید فدراسیون والیبال
  • کیومرث هاشمی: دوران رقابت تمام شد، اکنون زمان رفاقت در والیبال است
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • با حکم وزیر ورزش و جوانان؛ سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد
  • استعفای مبینی از فدراسیون دوومیدانی
  • انتصاب سرپرست فدراسیون دوومیدانی
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد