Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی کرمی به عنوان دبیر کمیته ورزش همگانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

به گزارش برنا؛ دربخشی از این حکم که از سوی محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش خانه ملت  صادر شده ،آمده است:

نظر به تعهد و تجارب شما و به منظور کارامد سازی فراکسبون ورزش در راستای اهداف انقلابی مجلس یازدهم به موجب این حکم جنابعالی به مدت یکسال به عنوان دبیر کمیته ورزش همگانی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مجتبی کرمی دارای دکترای مدیریت راهبردی ورزش و در سوابقش مشاور اجرایی فدراسیون ورزش های همگانی ، سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون همگانی ، رئیس کار گروه رویدادهای ملی شورای ورزش همگانی کشور ، مدرس دوره های آموزشی ضمن خدمت وزارت ورزش و جوانان ، کارشناس دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان های دیلم و کاکی ، نماینده کمیته استعدادیابی والیبال منطقه ۷ ، دبیر هئیت والیبال استان فارس ، بازیکن و مربی والیبال می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجتبی کرمی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.   متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم   اناللّه و اناالیه راجعون   درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب تاسف و تاثر گردید.   ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.   ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.   محمدباقر قالیباف‌ رئیس مجلس شورای اسلامی   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی
  • رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش