Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@09:01:01 GMT

ترامپ ممنوعیت لابی‌گری مقامات دولت را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۳۴۸

ساعت24- رئیس جمهور آمریکا در ساعات پایانی دولتش ممنوعیت پنج ساله لابی‌گری برای مقامات دولتی را با صدور دستوری اجرایی، لغو کرد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، ترامپ روز چهارشنبه و در ادامه صدور دستور عفو برای بیش از ۱۴۰ نفر، با امضای دستوری اجرایی محدودیت لابی‌گری دولت‌مردان را ابطال کرد.

این در حالی است که ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید، خود را متعهد به خشکاندن باتلاق فساد در واشنگتن دانسته و بارها به سیاست‌مداران، لابی‌گران و «خواص سیاسی» حمله کرده بود و آن‌ها را به ترجیح دادن منافع خود به منافع مردم آمریکا متهم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد ‍!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اعلان که به کاربران اجازه داد وارد زیپ کد خود شده تا شماره تلفن سناتور خود را پیدا کنند، آمده است: به سناتور خود بگویید تیک‌تاک چقدر برای شما اهمیت دارد. از آنها بخواهید به ممنوعیت تیک تاک، رای منفی بدهند. اکنون اگر سنا رای دهد، آینده خلاقیت و گروه‌هایی که در تیک‌تاک دوست داشتید، ممکن است از بین برود.

مجلس نمایندگان آمریکا، چهارشنبه گذشته به لایحه قانونی رای دادند که شرکت چینی بایت دنس را وادار می‌کند تیک‌تاک را ظرف مدت ۶ ماه بفروشد یا با ممنوعیت مواجه خواهد شد. کاخ سفید از سنا خواسته است این لایحه را تصویب کند و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وعده داده است این قانون را امضا خواهد کرد.

سخنگوی تیک‌تاک با بیان این که ما به مطلع کردن جامعه خود درباره این لایحه ممنوعیت و تاثیر آن در شنیده شدن صدای آنها ادامه می‌دهیم، افزود: این اعلان، تنها به کاربران در سن رای دادن ارسال شده است.

این اعلان زمانی که بعضی از افراد، این اپلیکیشن را باز می‌کنند و همچنین هنگامی که کاربران ممنوعیت تیک‌تاک را جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود.

تیک‌تاک، هشدار مشابهی را به کاربران پیش از رای گیری مجلس نمایندگان ارسال کرده و به آنها هشدار داده بود دولت، جامعه‌ای را که شما و میلیون‌ها آمریکایی دیگر دوست دارید، خواهد گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، قانونگذاران آمریکایی از این شکایت دارند که دفاتر آنها مملو از تماس‌های کاربران تیک‌تاک شده که مخالف این قانون هستند.

کد خبر 839671 منبع: ایسنا برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی خبر مهم ایالات متحده آمریکا فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • اگر آمریکا تیک‌تاک را ممنوع کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • نگران روابط نیجر با ایران هستیم
  • کد دستوری استعلام یارانه با کد ملی + پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir
  • گسترده‌تر شدن اختلافات بین نتانیاهو و مقامات ارشد آمریکا درباره جنگ غزه
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد!
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد ‍!
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد
  • تبلیغات‌کنندگان در تیک‌تاک به تلاطم افتادند