Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر ناظمی در بازدید از رویداد سکوی پرتاب یزد در پارک علم و فناری یزد اظهار داشت: رویکرد دولت در سکوی پرتاب، هم سرمایه گذاری و هم اعطای وام‌های ارزان قیمت به سرمایه گذاران بخش خصوصی است که قرار است این ایده های استارت آپی را انتخاب و روی آنها سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه دولت هیچ انتخابی نخواهد داشت و صرفا  حمایت خواهد کرد، افزود: وجود نگاه پیشرو در بین مسئولان استان یزد، عامل موفقیت استان یزد در ایجاد و توسعه اکوسیستم فناوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ارتباطات، استان یزد را یکی از استان های برتر در حوزه زیر ساخت نوآوری دانست و گفت: نگاه پیشرو، زیر ساخت قوی و حضور فعالان مختلف و با سابقه در حوزه فناوری استان یزد، پیشبرد سریعتر توسعه اکوسیستم فناوری را در این استان رقم خواهد زد.

ناظمی بیان کرد: رویدادهایی که توسط ۱۰۰ استارت آپ برگزار می شود باید هماهنگ کننده تمام بازیگران این عرصه باشد با تاکید بر اینکه آموزش و سرمایه گذاری نقش جدی ۱۰۰ استارت آپ است.

 رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به اینکه شروع فعالیت های ۱۰۰ استارت آپ همزمان با شیوع کرونا بود ولی تاکنون موفقیت و کارآمدی خوب این پلتفرم را شاهد بودیم، بیان کرد: ۱۰۰ استارت باید در حوزه کارگاه های آموزشی هم توسعه یابد.

کد خبر 5127110

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استارت آپ امیر ناظمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج ایام فاطمیه بارش برف عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س ۱۰۰ استارت استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: با تغییر کاربری زمین پتروشیمی اردبیل مخالفیم

استاندار اردبیل گفت: ما با تغییر کاربری زمین پتروشیمی اردبیل مخالفیم و بر این باوریم با جذب سرمایه گذار جدید می توان به احداث پتروشیمی اردبیل با تامین زیرساخت های اولیه کمک کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی در آخرین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: امسال مشکلات زیادی را در مسیر حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی شاهد بودیم و دولت تلاش کرد تا برای کنترل تورم جلوی رشد نقدینگی را گرفته و به نوعی تسهیلات‌دهی بانک‌ها با موانعی روبه‌رو شد.

وی خاطرنشان کرد: این امر تاثیر مستقیم در بخش تولید و سرمایه گذاری فعالان بخش خصوصی داشت و در کنار آن تشدید تحریم ها مانع از ورود ماشین آلات جدید، خرید مواد اولیه و نقل و انتقال منابع مالی صادرکنندگان و فعالان اقتصادی شد.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اردبیل گفت: با وجود همه این مشکلات در استان اردبیل تلاش شد تا هیچ واحد تولیدی به تعطیلی کشیده نشود و حتی احیای واحدهای راکد و تعطیل شده سال های گذشته را نیز با رویکرد افزایش ظرفیت اشتغال و تولید شاهد بودیم.

عاملی بیان کرد: تمام واحدهای مهم تولیدی استان اردبیل از رکود خارج شده و با وجود همه مشکلات و مصائب اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال، تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری رقم خورد.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های دولتی، قضایی در کنار بخش خصوصی و تولید بودند و دیدگاه های حمایتی خود را از فعالان این حوزه به منصه ظهور رساندند.

استاندار اردبیل به فعال بودن 6 کمیته و شورای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: کمیته حمایت قضائی، شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی، کمیته حمایت از سرمایه گذاری در سازمان بازرسی، مرکز خدمات سرمایه گذاری، ستاد تسهیل و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با برگزاری جلسات منظم در سال جاری تلاش کردند تا موانع کسب و کار و سرمایه گذاری را رفع کنند.

عاملی اظهار کرد: در سال‌های اخیر چنین فضای همدلی را در حمایت از تولید و اشتغال کمتر دیده بودیم و نتیجه آن قطعا به نفع تولید و کارآفرینی خواهد بود.

وی با قدردانی از اتاق بازرگانی در برگزاری جلسات منظم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با رویکرد بهبود فضای کسب و کار خاطرنشان کرد: حضور یک نماینده از این استان در هیئت رئیسه اتاق ایران فرصتی را فراهم کرده تا ما بتوانیم در رفع مشکلات بخش تولید و بهبود فضای کسب و کار با قوت قلب بیشتر عمل کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت بخش معدن در ایجاد تحول اقتصادی استان اردبیل گفت: فعال‌سازی واحدهای معدنی و فرآوری در این حوزه هم در شمال و هم جنوب استان اردبیل می تواند تحول آفرین و راهگشا در حل معضلات محرومیت منطقه باشد.

عاملی ادامه داد: هرچند در این بخش تسهیلات دهی کمرنگ است و نوسازی ماشین آلات حوزه معدن پرهزینه است، اما انتظار می‌رود در رفع موانع صدور مجوزهای قانونی برای بهره‌برداران بخش معدن، رفع معارض و تسهیل گری در این حوزه با تفویض اختیار به شورای معدن استان پیگیری های لازم انجام شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: ما با تغییر کاربری زمین پتروشیمی اردبیل مخالفیم و بر این باوریم با جذب سرمایه گذار جدید می توان به احداث پتروشیمی اردبیل با تأمین زیرساخت های اولیه کمک کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هجوم سرمایه‌ها به سمت هوش مصنوعی/ شاخص بورس‌های جهانی بالا رفت
  • کاهش ضایعات کوپه‌های سنگ هنگام برش با فناوری هوش مصنوعی
  • میزان تسهیلات دولت سیزدهم به دانش‌بنیان‌ها ۲ برابر شد
  • اعطای بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه به دانش‌بنیان‌ها/ افزایش ۱.۸برابری ارائه تسهیلات در سالی که گذشت
  • اعطای بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه به دانش‌بنیان‌ها/افزایش ۱.۸برابری ارائه تسهیلات در سالی که گذشت
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین
  • وقتی سنگ به تن ساختمان پُرُو می‌شود؛ جلوگیری از ضایعات مصالح با فناوری
  • استاندار اردبیل: با تغییر کاربری زمین پتروشیمی اردبیل مخالفیم
  • تولید سنگ مصنوعی و مصنوعات سنگی با بهره‌گیری از مواد طبیعی
  • آمادگی کردستان برای توسعه روابط اقتصادی و صنعتی با چین