Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز از عقد قرارداد امارات با آمریکا برای خرید پهپاد و جنگنده‌های اف -۳۵ از آمریکا خبر داد.

رویترز به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که ابوظبی با آمریکا برای خرید ۵۰ فروند جنگنده اف -۳۵ و ۱۸ پهپاد رزمی قرارداد منعقد کرده است.

بر اساس این گزارش، این قرارداد در آخرین روزهای کاری دولت ترامپ منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5127106

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی ایالات متحده امریکا جنگنده اف 35 ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی جو بایدن فلسطین دونالد ترامپ سوریه روسیه افغانستان ایران عربستان سعودی ویروس کرونا لبنان تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن

منابع خبری از حملات جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس امروز -دوشنبه- چهار حمله هوایی علیه منطقه الفازه در بخش التحیتا واقع در استان الحدیده یمن انجام دادند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی انصارالله یمن، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس همچنین ۲ بار منطقه الجبانه واقع در غرب الحدیده را بمباران کردند.

شامگاه شنبه نیز، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس چهارمرتبه منطقه الطائف در جنوب استان ساحلی الحدیده یمن در دریای سرخ را هدف قرار دادند.

همچنین سحرگاه روز جمعه تجاوزگران آمریکایی - انگلیسی سه حمله به منطقه ساحلی عبس در دریای سرخ در استان حجه در شمال‌غرب یمن انجام دادند. این حملات ساعاتی پس از آن انجام شد که تجاوزات آمریکایی - انگلیسی استان الحدیده همجوار را با ۱۱ حمله هدف قرار دادند.

پیشتر، المیادین از ۳۵ حمله تجاوزکارانه آمریکایی - انگلیسی به یمن از ابتدای ماه رمضان خبر داد که بیشتر آنها در الحدیده بوده است.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ، طی ماه‌های اخیر بارها مواضع ارتش یمن را مورد حمله قرار داده‌اند. ارتش یمن اعلام کرده، تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همچنان به حملات خود علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • ۶ حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • واکنش چین به ساخت ماهواره‌های جاسوسی برای آمریکا
  • قاهر اولین پهپاد ناونشین ایران شد!+ فیلم
  • بیانیه‌های آمریکا و انگلیس درباره حوادث امنیتی در دریای سرخ
  • دومین تجاوز نظامی ائتلاف آمریکا به یمن طی ساعات گذشته
  • رویترز: ایلان ماسک در حال ساخت صدها ماهواره جاسوسی است
  • رویترز از قرارداد مخفی «اسپیس ایکس» با آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا خبر داد
  • فیلم| لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده F۳۵ ارتش آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ از انتخابات روسیه تا سفره های افطاری