Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر در دولت دوم تدبیر و امید به اندازه سه دولت کار شده است گفت: اجرای این طرح‌ها در استان بوشهر نسبت به دولت‌های گذشته غیرقابل قیاس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های در دست اجرا اظهار داشت: تسریع در تکمیل این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد و با راه‌اندازی این پروژه‌ها نقش مهمی در توسعه و طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به وضعیت مشارکت اقتصادی  در استان بیان کرد: نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است و می‌طلبد استان بوشهر با این همه ظرفیت همه توان بکار گرفته شود تا زمینه مشارکت اقتصادی و طرح‌های اشتغال‌زایی افزایش یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر کمک و همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها گفت: بخش خصوصی و مردم پای کار هستند و کارهای ارزشمندی در استان صورت گرفته است که ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی، حل مشکلات مردم باید در اولویت برنامه مدیران قرار بگیرد.

گراوند، حل مشکلات مردم استان بوشهر با پیگیری مدیران از طریق وزارتخانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مدیران باید با تغییر نگاه‌ها از ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنند.

وی، سرشماری نخیلات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اعتبار اجرای این طرح مصوب می‌شود تا با کمک جهاد کشاورزی و مردم انجام شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبزی‌پروری خاطر نشان کرد: حل مشکلات سرمایه‌گذاران پرورش ماهی باید با تشکیل کارگروه تخصصی با تعامل دستگاه‌های ذیربط مورد توجه قرار بگیرد و مشکلات این بخش برطرف شود.

گراوند با بیان اینکه سرمایه‌گذارانی که در اجرای پرورش ماهی پای کار هستند باید به آنان کمک شود تصریح کرد: پروژه آبخیزداری روند اجرایی مطلوبی دارد و  در دهه مبارک فجر عملیات اجرایی  پروژه آبخیزداری دشتی آغاز می‌شود.

وی، با تاکید بر وارد کردن اطلاعات کارهای انجام شده در سامانه تعیین شده افزود: طرحهای مهمی در این دولت در استان بوشهر انجام شده است باید این اطلاعات در سامانه تعیین شده وارد شود و در این راستا یکی از ضعف‌های جدی این است که این همه طرح اجرا شده ولی زبان خوبی برای بیان آن انجام نشده است که باید داده‌ها در سامانه یاد شده ثبت شود.

استاندار بوشهر: اجرای طرح‌های سدسازی شرایط آبی استان را متحول کرد استاندار بوشهر: طرح‌های مهمی در تامین آب پایدار استان بوشهر عملیاتی شده است استاندار بوشهر: با همراهی نمایندگان اجرای پروژه راه آهن بوشهر تسریع شد

وی با بیان اینکه امروز در شهر جدید عالیشهر چند طرح مهم افتتاح شد خاطر نشان کرد: طرح‌های مهم و اساسی در شهر عالیشهر بوشهر اجرا شده و تنها در حوزه مدرسه‌سازی، سرانه فضای آموزشی در این شهر در 2 ساله گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های راهسازی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی میزان اجرای خط ریلی در کشور در هیچ دولتی به این اندازه اجرا نشده است ولی توپخانه‌های تخریب و تحریفی که در کشور وجود دارد و امید مردم را هدف قرار داده، درصدد هستند دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

گراوند، حوزه سد سازی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت سد همانند سد خاییز تنگستان،  باید در 2 دولت انجام شود ولی این سد تا پایان امسال افتتاح می‌شود و این در حالی است که ساخت بدنه سد دالکی دشتستان  تسریع یافته و سد باغان هم پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی، با تاکید بر ثبت داده‌ها خدمات انجام شده در سامانه تعیین شده افزود: مدیران باید اطلاعات دقیق اجرای پروژه‌ها در سامانه ثبت کنند تا در حق مدیران و دولت جفا نشود.

وی اجرای طرح‌های آبرسانی را مورد توجه قرار دادو بیان کرد: در این راستا طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر در دولت دوم تدبیر و امید به اندازه سه دولت کار شده است.

 استاندار بوشهر، سدسازی، ساخت مخازن ذخیره آب، اصلاح شبکه آبرسانی، آب شیرین‌کن را در استان مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها در استان بوشهر نسبت به دولت‌های گذشته غیرقابل قیاس است که باید اطلاعات اجرای پروژه‌ها در سامانه مورد نظر ثبت شود.

گراوند واگذاری زمین برای پرورش میگو در جزیره شیف را یکی از برنامه‌های مهم دانست و تاکید کرد: طرح‌های مهمی در بخش آبزی‌پروری از جمله پرورش میگو و ماهی در قفس در استان بوشهر اجرا شده که حل مشکلات سرمایه‌گذاران باید در دستور کار مدیران دستگاه‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر طرح های آبرسانی استان بوشهر اجرای طرح اجرای پروژه حل مشکلات پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از افزایش ۶۷ هزار میلیاردی پایه پولی با حساب واحد خزانه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، خاندوزی  وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان بازدید از خزانه داری کل افزود: اگر حساب واحد خزانه نبود وزارت اقتصاد ناچار بود تا به میزان ۶۷ هزار میلیارد تومان از محل استقراض یا تنخواه بانک مرکزی تامین منابع بودجه‌ای دولت را انجام دهد، اما اجرای حساب واحد خزانه از آن جلوگیری کرد.

وی گفت: اگر این منایع از محل پایه پولی تامین می‌شد به اندازه پایه پولی که در ضریب فزاینده ضرب می‌شود نقدینگی افزایش پیدا می‌کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: در عمل اجرای حساب واحد خزانه به عنوان یک اصلاح ساختاری در اقتصاد مانع افزایش تورم از محل بودجه دولت شد.

خاندوزی تاکید کرد: دولت با اجرای حساب واحد خزانه به دنبال انضباط بخشی بود و این موضوع را هم از خودش یعنی دولت و شرکت‌های دولتی شروع کرده تا بعد به سایر بخش‌ها تسری پیدا کند.

بر اساس قوانین بودجه سال ۱۴۰۲ همه حساب‌های دستگاه‌های فرعی باید در بانک مرکزی متمرکز می‌شد. علاوه بر این بر اساس ماده ۱۲۵ قانون محاسبات عمومی کشور، خزانه مجاز است برای رفع احتیاجات خود از موجودی حساب‌های اختصاصی از جمله حساب تمرکز درآمد شرکت‌های دولتی و سپرده موقتا استفاده نماید مشروط بر اینکه بلافاصله پس از درخواست سازمان ذیربط وجوه استفاده شده را مسترد دارد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از افزایش ۶۷ همتی پایه پولی با حساب واحد خزانه
  • جلوگیری از افزایش ۶۷ هزار میلیاردی پایه پولی با حساب واحد خزانه
  • پایداری آب شرب استان بوشهر با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی
  • پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر آغاز شد
  • اجرای طرح های آبرسانی در ۹۵ روستای مازندران
  • پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان
  • طراحی و اجرای ۱۷ بورس جدید در دولت سیزدهم
  • اجرای ۲۵ پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی بوشهر
  • ۷۵ درصد آب شرب بوشهر از استان‌های همجوار تأمین می‌شود