Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@04:10:20 GMT

ترامپ برای بایدن در نامه چه نوشت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۳۶۵

ترامپ برای بایدن در نامه چه نوشت

دونالد ترامپ در نامه ای به جو بایدن نوشت: جو من بازنده نیستم تو بازنده اى.

به گزارش برنا، رسم است که رییسان جمهور آمریکا براى رییسان جمهور دوره بعد نامه مى نویسند.

ترامپ در نامه به بایدن چه نوشت؟

اد هال کارتونیست این متن را به تصویر کشیده: "جو من بازنده نیستم تو بازنده اى"

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید ترسناک ترامپ ؛ اگر رئیس‌جمهور نشوم ...

به گزارش همشهری آنلاین، ‌رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که پیش از این در انتخابات ۲۰۲۰ پس از شکست مقابل بایدن، هوادارانش را به شورش ترغیب کرده بود، بار دیگر تهدید کرده که اینبار اگر در انتخابات شکست بخورد، حمام خون راه می‌افتد.

ترامپ در بخشی از سخنان خود در خصوص احتمال افزایش جنگ تجاری آمریکا با چین در خصوص تولید خودرو گفت «رئیس‌جمهور شی (چین)، اگر داری گوش می‌کنی ...آن کارخانه‌های تولید خودرو بسیار غول‌پیکری که الان دارید در مکزیک می‌سازید...می‌خواهید آمریکایی‌ها را استخدام نکنید و خودروها را به ما بفروشید. نه اینطور نیست. ما برای هر خودرویی که از این خط تولید شود، تعرفه ۱۰۰ درصدی تعیین می‌کنیم و اگر رئیس‌جمهور شوم، نمی‌توانید آن خودروها را بفروش برسانید».

وی سپس بلافاصله تهدید کرد «اگر انتخاب نشوم، حمام خونی برای همه خواهد بود. این کمترین آن است. حمام خونی برای کشور است. این کمترین آن است اما آن‌ها نمی‌توانند این خودروها را بفروشند. آن‌ها در حال تولید کارخانه‌های زیادی هستند».

ترامپ سپس ادامه داد «اگر پیروزی در انتخابات در کار نباشد، مطمئن نیستم که دیگر انتخاباتی در این کشور برگزار شود».
در جریان حمله حامیان ترامپ به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱، چهار نفر در روز شورش جان باختند و یک افسر پلیس کنگره نیز یک روز پس از دفاع از کنگره جان خود را از دست داد.

سخنگوی ترامپ کارولین لیویت در اظهارنظر درباره اظهارات ترامپ به ان بی سی گفت «سیاستهای بایدن یک حمام خون اقتصادی برای صنعت خودرو و کارکنان بخش خودرو ایجاد می‌کند».

سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن جیمز سینگر با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد «این چهره واقعی ترامپ است: بازنده‌ای که با بیش از هفت میلیون رأی شکست می‌خورد و به جای جلب توجه مخاطبان جریان اصلی، تهدید به خشونت سیاسی را دوچندان می‌کند».

وی به رخدادهای ۶ ژانویه ۲۰۲۱ پس از شکست انتخاباتی ترامپ اشاره کرد و گفت «او خواهان یک ۶ ژانویه دیگر است اما مردم آمریکا در نوامبر امسال یک شکست انتخاباتی دیگر به او تحمیل می‌کنند زیرا آن‌ها همچنان افراط‌گرایی، تمایلات او به خشونت و میل او برای انتقام را نمی‌پذیرند».

کد خبر 839694 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • ترامپ : اگر رئیس جمهور می ماندم ایران با اسرائیل رابطه برقرار می کرد / اگر می ماندم ایران فقیر می شد
  • جو بایدن ترامپ را فاقد صلاحیت روانی دانست
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • بایدن: ترامپ از نظر ذهنی کفایت ریاست جمهوری ندارد
  • ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • تهدید ترسناک ترامپ ؛ اگر رئیس‌جمهور نشوم ...
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد