Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:45:11 GMT

نامه‌ای که ترامپ‌ برای بایدن به یادگار گذاشت +عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۳۹۶

نامه‌ای که ترامپ‌ برای بایدن به یادگار گذاشت +عکس

نامه‌ای که ترامپ‌ برای بایدن به یادگار گذاشت +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: نامه ترامپ بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس۲۴، جو بایدن، رییس جمهور ۸۱ ساله آمریکا که نامزد قطعی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود، با تمسخر دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی خود از حزب جمهوری‌خواه گفت که ترامپ برای رییس جمهوری خیلی پیر بوده و از لحاظ عقلی فاقد صلاحیت است.

بایدن در ضیافت شام سالانه رسانه‌های آمریکا گفت: ترامپ یکی از نامزدهای خیلی پیر است و از لحاظ ذهنی برای رییس جمهور بودن، صلاحیت ندارد. دیگر نامزد هم من هستم.

بایدن در تعدادی زیادی از نظرسنجی‌ها در تعقیب ترامپ است و با نگرانی رای‌دهندگان درباره سن و سالش روبه‌روست؛ مساله‌ای که او قصد داشت تا با برجسته کردن گاف‌های کلامی ترامپ ۷۷ ساله آن را کم‌رنگ نشان دهد.

وی در ادامه گفت که ستاد انتخاباتی حزب دموکرات نشان داد که چطور می‌توان اقتصاد آمریکا را بعد از همه‌گیری کووید-۱۹ بازسازی کرد آن هم به «بدون تشویق مردم آمریکا به تزریق ضدعفونی‌کننده!»

رییس جمهور آمریکا مشخصا به اظهارات ترامپ در دوران کرونا اشاره داشت. او از یکی از مشاوران پزشکی‌اش پرسیده بود که «آیا می‌توان برای درمان قربانیان ویروس کرونا، به آنها ماده ضدعفونی کننده تزریق کرد»!

بایدن افزود: واقعا می‌گفتم کاش این حرف‌ها لطیفه باشد اما نبود! دموکراسی و آزادی به معنای واقعی مورد هجوم قرار گرفته است. پوتین در اروپا می‌تازد و کسی که قبل از من در کاخ سفید بود، به او تعظیم می‌کند و می‌گوید که «هر کاری که دلت می‌خواهد بکن»!

کد خبر 6057137

دیگر خبرها

  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • ترامپ: بایدن اسرائیل را رها کرده
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • ترامپ: بایدن اسرائیل را کنار گذاشته است
  • ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد
  • پنس: از ترامپ حمایت نخواهم کرد
  • ترامپ چگونه می‌تواند بایدن را شکست دهد؟
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی کنم