Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ایلام از امضای تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی برای احداث مسکن فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، نماینده ایلام مسکن فرهنگیان، آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی، تجهیز و مهیا سازی مدارس استان و وضعیت اعمال مدرک دوم فرهنگیان را به عنوان مسائل مهم فرهنگیان و آموزش و پرورش مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر به همراه معاونین پارلمانی، نوسازی مدارس، برنامه ریزی و منابع انسانی و فرهنگیان در رابطه با مطالبات مذکور عنوان کرد که ما مصمم هستیم برای مسکن فرهنگیان کاری بکنیم. در این رابطه با وزارت راه و شهرسازی یک تفاهم نامه امضا کرده‌ایم. فراخوان هم داده شده و افراد شناسایی شده‌اند. بخشی از زمین‌های موردنیاز را  وزارت راه و بخشی را نیز خودمان تامین کردیم. برخی از مناطقی که انتخاب شده مورد قبول فرهنگیان نیست که در حال رایزنی هستیم که جای مناسب تری پیدا کنیم.

 همچنین وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که لایحه رتبه بندی نیز قبل از نهایی شدن بودجه در مجلس به مجلس تقدیم می‌شود. بودجه اش هم مشخص شده و در زمره مواردی است که لازم نیست تلفیق بودجه آن را بالا ببرد. پنج هزار و دویست میلیارد برای آن نهایی شده است.

همچنین اعمال مدرک دوم نیز یکی دیگر از مواردی بود که در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت و واین قول داده شد که هم از اول بهمن 99 در احکام فرهنگیان بیاید.

در رابطه با تجهیزات و نوسازی مدارس نیز به دکتر رخشانی مهر تاکید شد که استان ایلام را بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. لازم به ذکر است استان ایلام در زمره استان هایی است که مورد توجه مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مسکن فرهنگیان ساخت مسکن مسکن مسکن فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی

افرادی که هر سه مرحله (آزمون کتبی، تحویل مدارک، مصاحبه) را با موفقیت پشت سر بگذارند به عنوان مهارت آموز مشمول ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به این دانشگاه معرفی می‌شوند. 

دبیران و آموزگارانی که در آزمون آموزش و پرورش پذیرفته شده اند و مهارت آموزان ماده ۲۸ محسوب می‌شوند از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره های مهارت آموزی گلایه کردند و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
ضمن سلام و ادب و احترام،  ما مهارت آموزان ماده ۲۸ پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش در رشته دبیری و آموزگاری از شما تقاضا داریم ما را از پرداخت شهریه ناعادلانه‌ای که دانشگاه فرهنگیان‌ می‌خواهد بابت گذراندن دروسی که بیشتر خودخوان هم هست و پذیرایی که نخواهد شد،  از ما بگیرد، معاف بفرمایید. این همه تبعیض بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ماده ۲۸ که شایستگی شان را در معلم شدن ثابت کرده اند برای چیست؟

سلام، از شما خبر گذاری محترم درخواست می‌شود این خواسته ما را خدمت وزارت محترم آموزش و پرورش برسانید
متن درخواست: 
ما مهارت آموزان ماده ۲۸ پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش در رشته دبیری و آموزگاری از شما تقاضا داریم ما را از پرداخت شهریه ناعادلانه‌ای که دانشگاه فرهنگیان  می‌خواهد بابت گذراندن دروسی که بیشتر خودخوان هم هستند دریافت کنند،  معاف بفرمایید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه
  • تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق