Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکمال الدین میرجعفریان عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی افزود: براساس اطلاعیه هواشناسی از عصر فردا در اکثر نقاط استان شاهد بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دمای هوا تا ۱۰ درجه زیر صفر خواهیم بود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان از جمله هواشناسی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، راهداری، فرمانداریها، شهرداریها، جهاد کشاورزی، هلال احمر، سپاه و ارتش، شرکتهای خدماتی باید تمهیدات لازم برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی اندیشیده و آمادگی در شرایط اضطرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان باید برای تداوم خدمات رسانی مطلوب به مردم در جاده‌های ارتباطی بویژه مناطق سخت گذر و کوهستانی از آمادگی لازم برخوردار باشند و از انسداد جاده‌های اصلی جلوگیری کنند.

وی با قدردانی از اقدامات پیشگیرانه و آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با برف و یخبندان، بر همکاری این دستگاه‌ها با رسانه ها و صدا و سیما به منظور اطلاع رسانی شرایط اضطراری تاکید کرد.

میرجعفریان با اشاره به افزایش مصرف گاز در روزهای سرد و شرایط اضطراری تامین سوخت برای مراکز خدمات رسان افزود: با دغدغه هایی که در خصوص آلودگی هوا و تامین سوخت نیروگاه‌ها و تامین برق مشترکان وجود دارد باید نیازها اولویت بندی و نظارتها بر مصارف غیرضروری برق افزایش یابد.

وی ادامه داد: با فرهنگ سازی می توان بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد و فرهنگ مصرف بهینه برق و گاز را گسترش داد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید به سوی الکترونیک کردن خدمات اهتمام ورزند تا به نوبه خود در کاهش مصرف موثر واقع شوند.

وی افزود: با توجه به افزایش شدت وزش باد در روزهای آتی شهرداری‌ها باید هشدار و تذکرات لازم را به دست‌اندرکاران حوزه سازه های نامقاوم شهری مانند داربستها، اسکلتهای فلزی، جرثقیلهای ثابت داشته باشند تا از بروز خسارت و حوادث احتمالی جلوگیری شود.

میرجعفریان از شهروندان خواست در روزهای آتی از صعود به ارتفاعات و اتراق در محل عبور سیلابها خودداری کنند و دقت لازم را در استفاده از وسایل گرمایشی و گازسوز به منظور جلوگیری از گسترش گاز مونوکسیدکربن و مرگ خاموش داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به سهم خراسان رضوی از اعتبارات بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور و استمهال تسهیلات بخش کشاورزی گفت: سهم استان از محل این اعتبارات در سال گذشته سه هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال بود.

میرجعفریان افزود: بر این اساس بدهی کشاورزان خسارت دیده که سررسید تسهیلات بانکی آنان در مدت اول مهرماه سال ۱۳۹۶ تا اول مهرماه سال ۱۳۹۸ قرار دارد به مدت سه سال استمهال شد.

وی ادامه داد: امسال ۹۸۸ میلیارد ریال به سقف اعتباری خراسان رضوی از محل بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه افزوده شده و سقف دریافت تسهیلات بانکی از این محل تا یک میلیارد ریال افزایش یافته است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: براساس مصوبه جدید دولت، مهلت بازپرداخت تسهیلات بانکی دریافت شده از سوی کشاورزان که تا سقف یک میلیارد ریال و از محل اعتبارات بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه می‌باشد، تا ۲۹ اسفندماه امسال تمدید شده است.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی بارش برف امنیت گاز سازمان هواشناسی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی بارش برف مشهد استانداری خراسان رضوی بارش برف امنیت گاز سازمان هواشناسی سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور میلیارد ریال خراسان رضوی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون  فعالیت جهادگران بوده است، گفت: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.
محمد روحانی افزود: در سالی که توسط رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته نیز جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند و قدرت، عزت و افتخار ما، بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی هستند که باید قدردان خدمات آنها باشیم.
روحانی گفت: قرارگاه جهادی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ استان خراسان رضوی نیز با حضور ۱۵۷۲ گروه جهادی در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد که این خدمات در عرصه های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه اجرا شد.
وی افزود: از جمله این خدمات، اجرای ۲۰۲ طرح عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان بوده است.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد