Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:19:26 GMT

مکرون از بازگشت آمریکا به توافق پاریس استقابل کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۴۹۵

مکرون از بازگشت آمریکا به توافق پاریس استقابل کرد

به گزارش ایرنا، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه دقایقی پیش در صفحه توییتر خود با تبریک آغاز ریاست جمهوری همتای آمریکایی خود نوشت: ما با هم هستیم. در مواجهه با چالش‌های دورانمان قدرتمندتر خواهیم شد. برای ساخت آینده‌مان قدرتمندتر خواهیم بود. برای محافظت از سیاره‌مان قدرتمندتر خواهیم بود. بازگشتتان به توافقنامه پاریس را خوشامد می‌گوییم!

ران کلین رئیس دفتر کاخ سفید پیشتر خبر داده بود که بایدن در نخستین روز زمامداری با صدور یک فرمان اجرایی، تصمیم دونالد ترامپ سلف خود را باطل و آمریکا را به توافقنامه آب و هوایی پاریس بازمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جینا مک کارتی مشاور ارشد آب و هوایی دولت جدید آمریکا نیز گفت که بازگشت به توافق آب و هوایی پاریس ضروری است تا مبارزه با تغییرات اقلیمی به اصل اساسی سیاست دولت بایدن تبدیل شود.

جو بایدن که در انتخابات ۱۳ آبان ماه امسال به‌عنوان نامزد حزب دموکرات بیش از ۸۱ میلیون رأی مردمی را به دست آورد، توانست در انتخابات گزینشگران ایالتی هم ۳۰۶ رأی را از آن خود کند و رقیب خود یعنی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در این انتخابات را با بیش از ۷۴ میلیون رأی مردمی و ۲۳۲ رأی گزینشگران ایالتی پشت سر بگذارد.

او و معاونش کامالا هریس ساعاتی پیش در مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا که برخلاف رویه مرسوم بدون حضور دونالد ترامپ برگزار شد، سوگند یاد کردند. در ۱۵۰ سال اخیر برای اولین بار است که رئیس‌جمهوری کاخ سفید و دولت را تحویل جایگزین خود نمی‌دهد.

برچسب‌ها توافق آب و هوایی پاریس فرانسه انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توافق آب و هوایی پاریس فرانسه انتخابات ۲۰۲۰ توافق آب و هوایی پاریس فرانسه انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور دونالد ترامپ آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است