Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:23:00 GMT

حمایت از طرح‌های بومگردی در باشگل

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۶۵۵

حمایت از طرح‌های بومگردی در باشگل

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدی معاون گردشگری میراث فرهنگی گفت: سرمایه گذارانی که بخواهند در منطقه حفاظت شده باشگل واحد بوم گردی احداث کنند، حمایت می‌شوند.

محمدی افزود: قزوین با هزار و ۴۰۰ اثر تاریخی، طبیعی و مذهبی، یکی از قطب‌های گردشگری کشور است و در سال‌های گذشته همواره، یک استان عبوری مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث واحد‌های بومگردی به ویژه در مناطقی مثل باشگل با وسعت ۲۵ هزار هکتاری، این صنعت نوپا را رونق خواهد بخشید.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی؛ ۱۱ واحد بومگردی در استان فعال است.

منطقه حفاظت شده باشگل علاوه بر میزبانی از گونه‌های مختلف جانوری، زیستگاه آهوی ایرانی هم هست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی بوم گردی حوزه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    فرماندار  ارومیه ازطرح های عمرانی در دست اقدام در روستای بادکی بازدید و از نزدیک روند پیشرفت و احداث طرحهای در دست احداث در این روستا را بررسی   و دستورات لازم جهت تسریع در ادامه اقدامات را صادر کرد.

  پیرو بازدید استاندار آذربایجان غربی در اوایل سال گذشته و دیدار   با اهالی  این منطقه ودستور ایجاد امکات و زیرساختها از قبیل احداث مدرسه، مرکز جامع سلامت ، فضای سبزو چمن ورزشی ، فرهنگسرا و امکانات تامین تاسیسات و زیرساخت های آب شرب و فاضلاب، احداث و شن ریزی خیابانها و ...برای رفاه و آسایش مردم ساکن در این منطقه اقدامات اساسی برای احداث شروع  شده است  

 عزم فرمانداری شهرستان ارومیه   در قالب جلسات محرومیت زدایی واجرای مصوبات این جلسات و  نیز حضور  و بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از روند اجرای تاسیسات به طور مداوم تا حصول نتیجه ادامه دارد .

 مهرداد حاجیلاری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رحمان نوری بخشدار بخش مرکزی ارومیه به همراه روسا و مدیران ادارات مرتبط با پروژه های در دست اقدام در این بازدید فرماندار شهرستان ارومیه را همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • میانگین ضریب اشغال مراکز اقامتی سمنان در سال گذشته ۶۰ درصد بود
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • معابر قلعه بالای بیارجمند مرمت شد/ احیای یک بومگردی
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • آبگیری سد تاخیری - تغذیه‌ای تنگ خمار فسا
  • آبگیری سد تاخیری _تغذیه‌ای تنگ خمار فسا در سامانه بارشی اخیر
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید