Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@19:51:13 GMT

خاطره بازی احسان کرمی و رامبد جوان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۶۷۶

خاطره بازی احسان کرمی و رامبد جوان

احسان کرمی، مجری، بازیگر و خواننده، در صفحه شخصی خود، عکسی قدیمی از خودش و رامبد جوان، در دوران پیش از کرونا به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان کرمی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"یکی بود، اون یکی هم بود
اما کرونا نبود
می‌شد به شکلی حقیقی سر به سر هم گذاشت
عرض کردم که.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
اوضاع اینجور نمی مونه...
فکر کنم بدتر بشه...
مثل قبل که از قبلش بدتر بود و از بعدش بهتر
من از همین جا به آینده اعلام می‌کنم خیلی بی معرفتی
کمی مهربان‌تر باش با ما
فقط می تونم دعا کنم خدا حفظمون کنه تا روزهای بهتر رو ببینیم.
معجزه کار خداست...
خدا هممونو حفظ کنه
آهسته بگو آمین"

کد خبر 469831

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احسان کرمی احسان کرمی و رامبد جوان رامبد جوان برنامه خندوانه خندوانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: نیمه اول برابر فولاد خیلی بد و ترسو بازی کردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول فوتبال خیلی بدی بازی کردیم. هیچ جسارت و خلاقیتی در آن نبود و یک فوتبال ترسو بود. قدرت اینکه موقعیت‌سازی کنیم را نداشتیم و خیلی با استرس بازی کردیم.

وی اضافه کرد: فولاد هم در نیمه اول این شرایط را داشت، ولی نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. دو، سه بار تک به تک شدیم و این نشان می‌دهد یک مقدار نیمه دوم بهتر بودیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت خیلی خیلی کمی به فولاد دادیم.

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

نویدکیا اظهار داشت: سبک بازی فولاد بیشتر به خاطر استرس انتهای اینگونه بود، وگرنه تیم با کیفیتی است. همیشه بازی‌های سنگینی با این تیم داشتیم ولی این استرس ممکن است هر تیمی را به این شرایط دچار کند.

وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان مس رفسنجان موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد به نظر می‌رسد «بی خیال» هستند، گفت: بی خیال نمی‌شود گفت؛ هیچ فوتبالی دوست ندارد توپش را بیرون بزند. من به‌عنوان مربی ترجیح می‌دهم این مهم باشد که بازیکنانم بتوانند مقابل تیمی مثل فولاد خلق موقعیت کنند و دو، سه بار تک به تک شوند. این برای من دید مثبت است. از آن طرف قبول دارم که باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم تا در دقایق آخر دچار مشکل نشویم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ یک مقداری هم به بازیکنانم حق می‌دهم چون در سه، چهار هفته اخیر نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و به نظرم از هفته بعد بهتر می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!