Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس توحید و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه (1 بهمن) در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در سالن اجتماعات مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین پیروزهایی است که ملت ها به خود دیده اند و آزادی خواهان جهان همواره به این انقلاب تاسی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، حرکت در مسیر انقلاب و رهبری را یکی از مهمترین رسالت های مدیران دانست و افزود: همه به ویژه مدیران و مسئولان باید در راستای تبیین ارزش های انقلاب و مسیر آرمان های امام و شهدا و مقام معظم رهبری گام بردارند.

 

آیت الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: مدیران در خط مقدم عملیاتی کردن راهبردهای نظام اسلامی و منویات رهبر معظم‌انقلاب هستند و باید از تمام ظرفیت دستگاه خود در این مسیر استفاده کنند. 

 

وی با اشاره به اینکه ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس توحید و مکتب اهل بیت(ع) طراحی شده است، گفت: ملت ایران ایران اسلامی پیروان راستین اهل بیت (ع) هستند که این یک توفیق بسیار بزرگ برای ملت است که باید قدرآن را بدانیم.

 

این مقام مسئول به موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی از نظام‌های برجسته و موفق در دنیا است که ازشاخصه‌ها و ویژگی‌های ممتازی برخوردار است.

 

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری و ولایت‌مداری بنیان نهاده شده است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا خدمات این نظام مقدس در طول بیش از چهل سال عمر با برکت، برای آحاد جامعه روشن شود.

 

وی دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و حرکت آنها در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: مسئولان باید با تشریح فعالیت دستگاه‌های خود در این ایام، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها، گام های اساسی‌تری بردارند.

 

این مقام مسئول با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: این انقلاب الهی از ابتدای تا کنون خیرات و برکاتی را برای ملت ایران و دیگر ملت های آزاده جهان داشته است.

 

آیت الله دری نجف آبادی به موفقیت ها و پیشرفت های گسترده ملت ایران در طول این چهل و دو سال اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در این راستا تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی و بیان موفقیت‌های برجسته و دستاوردهای عظیم نظام است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک امام جمعه اراک استان مرکزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد