Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@12:42:55 GMT

نجات دختر ۲ ساله از مرگ

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۷۷۷

دختر 2 ساله که در خمیر دندان راه تنفسش را بسته بود و در یک قدمی مرگ قرار داشت با کمک به موقع امدادگران آتش‌نشانی اصفهان نجات یافت.

به گزارش ایران، فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این‌باره گفت: صبح سه‌شنبه زن جوانی وحشت‌زده با سازمان آتش‌نشانی تماس گرفت و گفت که دو دختر ۵ و ۲ ساله‌اش را در خانه تنها گذاشته بوده اما ساعتی بعد دختر ۵ ساله‌اش با تلفن همراه او تماس گرفته و گفته خواهرش در حال خفگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله بعد از این تماس، کارشناسان ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان به خانه این زن در خیابان جامی غربی رفتند و پس از رسیدن به محل با دختر 2 ساله در حالی روبه‌رو شدند که در خمیر دندان راه گلویش را بسته و در حالی که رنگش کبود شده بود به سختی نفس می‌کشید. اما امدادگران در خمیردندان را از گلویش خارج کردند و کودک نجات یافت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خاتمه به شهروندان توصیه کرد هرگز کودکان را در منزل تنها نگذارند، چون آنها بازیگوش و کنجکاو هستند و حادثه همیشه در کمین است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن نجات دختر ۲ساله مرگ آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه،:   بامداد امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، مبنی تصادف یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و محبوس ماندن راننده در داخل خودرو، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه شماره ۲ را به صدا درآورد  و تیم امداد و نجات این ایستگاه را به محل حادثه واقع در اول جاده مهاباد اعزام کرد.

  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد  یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با جداول حاشیه خیابان متوقف شده و راننده از ناحیه سر، دست و پا مصدوم و در میان آهن های مچاله شده خودرو محبوس مانده بود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان سریعاً پس از ایمن سازی محل و تثبیت خودرو با بکارگیری ست هیدرولیکی نجات و برش قسمتی از خودرو، در کوتاهترین زمان ممکن راننده را به بیرون از خودرو انتقال و برای انجام معاینات اولیه پزشکی و اعزام به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کرد
  • نظارت میدانی استاندار مرکزی بر روند خدمات‌رسانی امدادگران هلال‌احمر