Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد روند مذاکرات برای جذب مهدی ترابی توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی پرسپولیس، در باره نقل و انتقالات نیم فصل گفت: ترابی بازیکنی بسیار باکیفیت و بااخلاق است. هر باشگاهی دوست دارد بازیکنی مثل او را در لیست خود داشته باشد اما باید قبول کنیم امروز ترابی بازیکن باشگاه العربی است و تا وقتی این باشگاه قطری در خصوص شرایط جدایی ترابی اظهارنظر نکند، نمی‌توانیم از قانون عبور کرده و او را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، کدام باشگاه در ایران و جهان، جزئیات مذاکرات خود با بازیکنان را رسانه‌ای می‌کند. ما درک بالایی از قانون نقل و انتقالات داریم و تجربیات گذشته را مدنظر قرار می‌دهیم چون نمی‌خواهیم برای پرسپولیس اتفاق بدی رقم بخورد. انشالله بتوانیم در این مورد، خبرهای خوبی به هواداران پرشور و پرشمار باشگاه بدهیم.

اتفاق تازه‌ای برای رادوشوویچ رخ نداده است

شکوری در خصوص نامه بوژیدار رادوشوویچ اظهار داشت: توافقاتی در گذشته بین باشگاه و رادوشوویچ بوده که نسبت به آن پایبندیم. می‌خواهیم با همین توافق، پول این بازیکن را بدهیم و مشکلی هم در میان نیست. اتفاق تازه‌ای هم در این میان رخ نداده و انتظار داریم رادوشوویچ نیز مثل همیشه نسبت به تعهدات و توافقات پایبند باشد. رادو عضو خانواده ماست و مشکلات را در داخل خانواده حل خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن ابراهیم شکوری پرسپولیس مهدی ترابی نقل و انتقالات تابناک ورزشی آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.
این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.
با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.
حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟
کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

کد خبر 846675 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد