Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تثبیت پروازها در فرودگاه جزو مهم ترین خواسته های مردم است و باید زمینه توسعه خطوط پروازی جدید نیز فراهم شود.

"کیامرث حاجی زاده" با بیان اینکه فرودگاه همچون ورودی های هر شهر پیشانی و نماد آن شهر است، افزود: به طور قطع عملکرد مدیران و مجموعه مدیریت شهری در این حوزه نمود پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بازدید امروز با هدف ارزیابی زیرساخت های فرودگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اهمیت فرودگاه یاسوج کمتر از سایر فرودگاه های استان های بزرگ و همجوار نیست، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در بین استان های بزرگ یک نقطه قوت است و باید از این ظرفیت برای توسعه رونق گردشگری استان استفاده کرد.
حاجی زاده یاسوج را نگین سبز زاگرس خواند و تاکید کرد: نقش فرودگاه ها و حمل و نقل هوایی در توسعه پایدارصنعت گردشگری بی بدیل است.
وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: فرودگاه یاسوج نسبت به بسیاری از فرودگاه های کشور وضعیت مطلوب تری دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید بخشی نگری را حذف کنیم، ادامه داد: همکاری بین بخشی موجب موفقیت و تسریع در امور می شود و در رفع مشکلات فرودگاه به طور قطع تمامی دستگاه های مورد نظر همکاری لازم را خواهند داشت.
حاجی زاده تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به جمع آوری گاردریل ها برای ساماندهی بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را انجام داده و گزارش آن را در هفته های آینده ارائه دهد.
وی با بیان اینکه نقش فرودگاه بر توسعه فعالیت های اقتصادی، صنعتی و گردشگری شهر بسیار مهم است، اظهار کرد: انتظار می رود شهرداری نسبت به بهسازی و ساماندهی فضای سبز و بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را نیز انجام دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار جمع آوری زباله های  اطراف محدوده فرودگاه توسط شهرداری یاسوج شد.
معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج خواسته به حق مردم است.
حاجی زاده بیان کرد: همچنین تثبیت پروازها در فرودگاه جزو مهم ترین خواسته های مردم است و باید زمینه توسعه خطوط پروازی جدید نیز فراهم شود.
گفتنی است در این بازدید سالن های انتظار، پاویون، باند و سایر قسمت های فرودگاه در معرض بازدید معاون عمرانی استاندار و هیات همراه قرار گرفت.
وی همچنین در بازدید از جمعه بازار یاسوج ضمن حضور در بین مردم و بازاریان از نزدیک مشکلات و مطالبات آن ها را شنید و پاسخگو بود.


وی در این بازدید، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده نشست تخصصی برای رفع و بررسی مشکلات جمعه بازار یاسوج برگزار می شود و در آن نشست تصمیم های لازم در این خصوص گرفته خواهد شد.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار بویراحمد، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی و شهردار یاسوج از جمعه بازار و فرودگاه مرکز استان بازدید کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد استاندار توسعه فرودگاه یاسوج پرواز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد