Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : هم اکنون بارش برف در اورامانات، خسروآباد، شهرستان‌های سنقر و کلیایی، روانسر و مناطقی میان گیلانغرب و دالاهو، اسلام آبادغرب و سرمیل مشاهده می‌شود.

او با بیان اینکه در سایر نقاط استان کرمانشاه بارش باران وجود دارد، گفت : تمامی اکیپ‌های راهداری با ۵۰۰ نفر نیرو در سطح استان در حال گشت‌زنی بوده و تمام جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: ذخایر مناسبی از شن و نمک در راهدارخانه‌ها وجود داشته و عملیات نمک‌پاشی به صورت مستمر در حال انجام است.

او افزود: هم اکنون اکیپ‌های راهداری در گردنه‌های برف‌گیر استان در آماده‌باش هستند و در صورت انسداد راه‌های مواصلاتی به سرعت رفع انسداد می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها بارش باران بارش برف استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این اطلاعیه توصیه شده است که هم‌استانی‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745471

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند