Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:58:22 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۹۷۴

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تایباد - رییس اداره ورزش و جوانان تایباد از اجرای طرح سنجش ساختار قامتی زنان روستایی در این شهرستان مرزی خبر و ادامه داد: این طرح با همکاری کارشناسان تربیت بدنی و هیات ورزشهای بومی محلی در پنج روستای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان تایباد اجرا شد. یونس شیخ احمدی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰۰ زن روستایی در سنین بالای ۱۵ سال با هدف شناسایی ناهنجاریهای اکتسابی، عضلانی و اسکلتی و ارائه آموزش لازم برای بهبود وضعیت استاندارد قامتی و اسکلتی مورد معاینه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی مشکل اصلی بانوان مورد معاینه را مربوط به ستون فقرات، گودی کمر، افتادگی شانه و صافی کف پا ذکر و بیان کرد: حرکات اصلاحی برای جلوگیری از افزایش این مشکلات و آموزش‌ لازم به این بانوان روستایی  ارائه شد. 

داورزن - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داورزن گفت: با هدف احیای جاده ابریشم عملیات اجرایی طرح بزرگ مجتمع بین‌راهی ابریشم در سه طبقه شامل اقامتگاه، سالن پذیرایی، استخر، زیپ لاین، آلاچیق و گردشگری کشاورزی در حاشیه روستای صدخرو آغاز و تاکنون ۲۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است. محمد عبدالله‌زاده ثانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل این طرح با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع نیازمند تامین ۲۰ میلیارد ریال است. داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد و در مسیر اصلی سفر زمینی به  مشهد با آثار جذاب تاریخی و طبیعی سالانه محل عبور ۲۵ میلیون مسافر و زائر حضرت امام رضا (ع) است.

برچسب‌ها بسته خبری تایباد مشهد داورزن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری تایباد مشهد بسته خبری تایباد مشهد داورزن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • برداشت خاکشیر از قطب تولید این محصول در خراسان آغاز شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است