Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:47:42 GMT

توئیت شاعرانه محسن رضایی در رفتن ترامپ

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۹۸۸

توئیت شاعرانه محسن رضایی در رفتن ترامپ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ساعاتی که دولت ضدایرانی ترامپ به ایستگاه پایانی رسید، یک بیت شعر در ستایش ایران و ماندگار بودن این مرز و بوم را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش تابناک، دکتر محسن رضایی در ساعت ۲۲ چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ که دولت ضدایرانی ترامپ به ایستگاه پایانی خود رسید، در توییتر نوشت: 
ترامپ، پنس و‌ پمپئو رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که بولتون رفت. «ایران ما»؛ تو ماندی و زمانه توست. یک شعر حکمت آمیز ایرانی می گوید: بزرگش نخوانند اهل خرد، که نام بزرگان به زشتی برد. ...و چه نامی بزرگتر از "ایران و سلیمانی".

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن محسن رضایی ترامپ قاسم سلیمانی پمپئو آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران مازندرانی المپیکی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد نبی رضایی ملی‌پوش مازندرانی قایقرانی ایران در ماده کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان، ضمن کسب مدال طلا سهمیک المپیک پاریس را بدست آورد.

در آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس در ژاپن، نماینده ایران موفق به گرفتن دومین سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران شد.

محمدنبی رضایی قایقران بابلسری در فینال کانو یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۹۸۰ صدم ثانیه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد. او علاوه بر گرفتن مدال طلا به سهمیه المپیک پاریس هم رسید.

چین تایپه و چین دوم و سوم شدند. در این ماده نمایندگان تاجیکستان، کره‌جنوبی، ژاپن، قزاقستان، ایران، ژاپن، هند، چین‌تایپه و ایران به رقابت پرداختند. دو قایق اول سهمیه گرفتند.

نتایج قایقرانان ایران در انتخابی المپیک رویینگ و آب‌های آرام:

محمدنبی رضایی در کانو یک نفره مردان اول شد و سهمیه المپیک گرفت.

فاطمه مجلل در رویینگ یک نفره سنگین وزن زنان سوم شد و سهمیه المپیک گرفت.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانو دونفره پنجم شدند و سهمیه نگرفتند.

الناز شفیعیان در کایاک یک‌نفره زنان پنجم شد و سهمیه نگرفت.

حمیدرضا رضوانی در رویینگ یک‌نفره سنگین وزن مردان یازدهم شد و سهمیه المپیک نگرفت.

هیوا افضلی در کانو یک‌نفره زنان ششم شد و به سهمیه المپیک نرسید.

دیگر خبرها

  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس
  • قایقران مازندرانی المپیکی شد
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد