Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس در پیامی، برای مهرداد میناوند آرزوی بهبودی و سلامتی کردند.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران که بازی‌های درخشان او در لیگ قهرمانان اروپا، بخشی از تاریخ فوتبال ایران است به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه هواداران پرسپولیس، جامعه فوتبال ایران و مردم کشور درخواست می‌کنیم برای سلامتی میناوند دعا کنند تا این چهره سرشناس فوتبال کشور دوباره به آغوش خانواده بازگردد.

باشگاه پرسپولیس همچنین بار دیگر مراتب قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های کادر درمان اعلام می‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا صراط باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب ستاره بدون حاشیه فوتبال ایران؛ بیشتر احتیاط کنید!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از پایان بازی نفت و پرسپولیس، تصاویری منتشر شد از شادی دانیال اسماعیلی‌فر که برخی آن را حاوی اشاره‌ای توهین‌آمیز دانسته بودند. اسماعیلی‌فر بعد از به‌ثمر رساندن گل اول با یکی از انگشتانش حرکتی انجام می‌دهد که به قول معروف «منشوری» بوده. از این رفتارها در فوتبال ایران متأسفانه زیاد داریم و طبعا قادر به نیت‌خوانی هم نیستیم.

اگر قطعی شده باشد که قصد اسماعیلی‌فر اهانت بوده، حتما باید جریمه شود، اما نکته اینجاست که او از نظر شخصیتی یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های کشور به شمار می‌آید که اهل کتابخوانی است و در همه این سال‌ها یک سر سوزن جنجال نداشته. این یعنی احتمالا منظوری نداشته اما وقتی شما در تیم‌های پرهواداری مثل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنید، باید حواس‌تان به تک‌تک رفتارهایتان باشد، چون هزاران چشم شما را زیرنظر دارد.

کد خبر 845698 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مردم
  • رفتار عجیب ستاره بدون حاشیه فوتبال ایران؛ بیشتر احتیاط کنید!