Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی از ارسال روزانه بیش از ۵ هزار تن گاز مایع (ال پی جی) از سایت ۲ پارس جنوبی خبر داد.

 به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی احمدی، درباره وضع تولید ال پی جی و ذخیره سازی این محصول در سایت ۲ مجتمع پارس جنوبی (کنگان)، گفت: هم اکنون پالایشگاه های دهم، یازدهم و دوازدهم در سایت ۲ گاز مایع تولید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالایشگاه دوازدهم با فازهای ۲۲ و ۲۴ فروردین ماه سال ۹۷ راه اندازی شد و طبق طراحی باید روزانه ۳ هزار تن ال پی جی تولید کند.
مدیر امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تولید ال پی جی در این فاز از شهریورماه سال ۹۸ آغاز شد، افزود: مقدار تولید این محصول در فازهای ۲۲ و ۲۴ در آذرماه امسال ۱۲۶ هزار تن بود. پالایشگاه یازدهم (فاز ۱۳) نیز از ۱۰ خرداد ۹۵ راه اندازی شده است و این فاز هم باید روزانه ۳ هزار تن ال پی جی تولید کند.
وی با بیان اینکه واحد ال پی جی پالایشگاه یازدهم از مرداد ۹۸ راه اندازی شده است، اظهار کرد: این پالایشگاه آذرماه امسال حدود ۳۷ هزار تن ال پی جی تولید کرده است.
مدیر امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی درباره نحوه ارسال ال پی جی این فازها، گفت: پروپان و بوتان تولیدشده در این فازها به طور گرم و از طریق یک خط لوله ۹ کیلومتری که شهریورماه به بهره برداری رسید، به تأسیسات صادرات منتقل و از این تأسیسات صادر می شود.
احمدی افزود: پالایشگاه دهم نیز که تولیدکننده دیگر ال پی جی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایت ۲ است، خردادماه ۹۵ راه اندازی شده و از ابتدای بهمن ۹۵ نخستین تولید ال پی جی خود را انجام داده است. ۱۱ دی ماه امسال سایت ۲ پارس جنوبی به رکورد تولید ۵ هزار و ۱۰۰ تن در بارگیری و صادرات ال پی جی رسید.

برچسب ها: پارس جنوبی ، گاز ، نفت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LxV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پارس جنوبی گاز نفت مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی ال پی جی هزار تن سایت ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود

علیرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود که حدود ۱۰ درصد از این میزان را زباله‌های پلاستیکی تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: جهت کاهش ورود زباله‌های پلاستیکی به محیط زیست استان، دو واحد بازیافت زباله‌های پلاستیکی فعال است که کار بازیافت این موارد را انجام می‌دهند.

محمدی با بیان اینکه حفظ طبیعت زیبای استان، نیازمند مشارکت مردم است بیان داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای هفته زمین پاک، برنامه‌های گوناگونی پیش بینی و در این هفته اجرا می‌کند.

کد خبر 6082249

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک