Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با حضور «فاطمه مهاجرانی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و رؤسای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: با هدایت و راهبری رئیس سازمان و با درخشش مجمع خیران مدرسه‌ساز استان خوزستان، عملکرد خیران در خوزستان رشد خوبی داشته است و به طور تقریبی از ۴۳ خیر با ۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به بیش از ۱۰۱ خیر با اعتبار ۲۱۱ میلیارد تومان در سال گذشته رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور نیز به همان میزان رشد کرده است، افزود: سال گذشته با سیاست سازمان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به خیران سپرده شد که ۳۴ پروژه با ۳۱۵ کلاس درس به همین ترتیب اتمام رسیدند؛ این کار امسال شتاب بیشتری گرفت و در همین ۱۰ ماه حدود ۴۷ پروژه با ۲۴۴ کلاس درس به خیران واگذار شد که یا کار آنها تمام شده و یا تا مهرماه سال آینده به اتمام می رسند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله اول پویش «آجر به آجر» جمع آوری شد و اولین مدرسه کشور در این پویش در استان خوزستان تا اسفندماه امسال افتتاح می‌شود؛ همچنین در پویش «من مادرم و بچه‌های ایران فرزندان من» نیز حدود ۴۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

قربانی در پایان با اشاره به اینکه در اهواز شاهد جمعیت بالای دانش آموزی هستیم و این شهرستان سومین شهر حاشیه‌نشین است، خبر داد: در مناطق حاشیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون از جمله کوی گلدشت، مهدیس، عین دو، علوی، خسرج، غیزانیه، ملاثانی و درویشیه ۲۸ پروژه با ۱۴۲ کلاس درس اجرا شده و یا در حال اجرا است.

کد خبر 5127130

منبع: مهر

کلیدواژه: علی قربانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ساخت مدرسه ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بارش برف گرگان شهرکرد شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار خواف و مسوولان ادارات و نهاد‌ها مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان بهره برداری شد.

روح الله غلامپور سدهی افزود: این مدرسه با ۳۶۳ متر مربع زیربنا با اعتبار۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد

وی گفت: در راستای طرح سه شنبه‌های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف امضا شد.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی