Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فقیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های صورت گرفته برای بارش برف در استان گیلان، اظهار کرد: شهروندان در حوزه ترافیکی باید دستورالعمل‌های ویژه ای به کار گیرند تا دچار مشکل نشوند.

سخنگوی پلیس راهور گیلان با تاکید بر اینکه از شهروندان درخواست می‌شود وسیله نقلیه خود را را در معابر و خیابان‌های اصلی پارک نکنند، گفت: با توجه به اینکه عملیات برف روبی توسط وسایل نقلیه سنگین اجرا می‌شود وجود خودرو در حاشیه خیابان ممکن است حادثه ساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهروندان باید وسایل نقلیه خود را در مکانی مشخص و بدون خطر پارک کنند تا دچار خسارت نشوند، اضافه کرد: در مواقع غیر ضروری به مناطق کوهستانی سفر نکنند.

سخنگوی پلیس راهور گیلان گفت: در صورت نیاز به تردد در مسیرهای کوهستانی و خطرناک شهروندان وسیله نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مهیا کنند.

کد خبر 5127146

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور گیلان بارش برف خدمات درمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بارش برف گرگان شهرکرد شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بعداز ظهر امروز دوشنبه تا چهار شنبه در تمامی مناطق استان بارش باران، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما پیش بینی شده که شدت بارش‌های رگباری باران و تندباد در مناطق شمال شرق ومرکز استان است.

منصور شیشه‌فروش افزود: بارش‌های رگباری باران فردا سه شنبه تا اوایل روزچهارشنبه در شهرستان‌های نایین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه. نطنز، اصفهان، لنجان، فلاورجان، شهرضا، دهاقان ورزنه و مناطق انارک بادرود، چوپانان شدت می‌گیرد.

او خواستار تقویت نیرو‌های عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها وآمادگی اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، شرکت‌های امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب و برق و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی وزش تند باد‌های موقتی، سیلابی شدن مسیلها. کاهش میدان دید لزوم استقرار تجهیزات امدادی و کنترل سیل، آماده بکار بودن ماشین الات در معابر شهری و روستایی و جاده‌ها راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های امدادی شهری و روستایی تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تامین اقلام ضروری است.

منصور شیشه‌فروش افزود: پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطرای و پرهیز از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های سیل گیر و اجرای طرح‌های کاهش خطر با استحکام بخشی به سازه‌های ناپایدار، تابلوها، داربست‌ها در برابر تندباد‌های موقتی همچنین پرهیز از صعود به ارتفاعات از دیگر توصیه‌های هواشناسی در شرایط اضطرار است.

او  تاکید کرد توجه به توصیه‌های پلیس در جاده ها، حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی گلخانه‌ها واحد‌های دام و طیورو شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران، خودداری ازاستقرار، توقف و تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، پیشگیری و کنترل آبگرفتگی در معابر شهری دهانه پل‌ها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پل‌ها و بازگشایی مسیر رودخانه‌ها وتخلیه اضطراری سکونتگاه‌های روستا‌های در معرض خطر سیل در این مدت الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟