Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک سناتور پیشین آمریکا و از جمله هواداران صهیونیست‌ها در تازه‌ترین اظهار نظر گفت که رئیس جمهور آمریکا از هواداران پرو پا قرص (رژیم) اسرائیل است.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «جو لیبرمن» سناتور اسبق دموکرات آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران  به شبکه خبری 11 اسرائیل گفت: «جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به شدت هوادار اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برجام مربوط به ۵ سال قبل بوده و ایران اینک سزاوار این توافق نیست.»

وی پیش‌تر نیز گفته بود که اگر دولت بایدن به سرعت به مذاکره با ایران بازگردد و راحت با ایرانی‌ها توافق کند، به زمانی بسیار بدتری بازخواهیم گشت.

جو لیبرمن گفته بود که توافق دوران «باراک اوباما» رئیس جمهور اسبق آمریکا با ایران یک اشتباه بود و بهتر است که آمریکا رویکرد «فشار حداکثری» را علیه ایران به کار گیرد.

جو بایدن در خلال مبارزات انتخاباتی قول داده بود که تصمیمات «دونالد ترامپ»  رئیس جمهور سابق آمریکا را در بعضی از حوزه‌ها از جمله توافق هسته‌ای ایران تغییر خواهد داد.  ترامپ در سال ۲۰۱۸ با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل و علی‌رغم مخالفت جامعه جهانی، از برجام به طور کامل خارج شد.

ترامپ بعد از خروج از برجام وعده داده بود با پیگیری سیاست فشار حداکثری، ایران را به حضور پای میز مذاکره برای رسیدن به «توافقی بهتر» -به زعم او- مجاب خواهد کرد، اما در تحقق اهدافش شکست خورد و کاخ سفید را ترک کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، در واکنش به حملهٔ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم.

وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل زیر آتش است، هرگز نباید چنین چیزی رخ می‌داد!

ترامپ درنهایت به بهره‌برداری تبلیغاتی از وقایع شب گذشته پرداخت و با انتقاد از «جو بایدن» سکان‌دار فعلی کاخ سفید گفت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم این (حمله) هرگز اتفاق نمی‌افتاد. آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • سناتور آمریکایی: دولت بایدن درگیری با ایران را خط قرمز بداند
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد
  • سناتور آمریکایی: در سیاست‌ خارجی خود شکست خورده‌ایم/ بایدن عمدا جنگ اوکراین را طولانی کرده
  • سندرز: باید روابط آمریکا و اسرائیل تغییر اساسی کند