Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مجلس هشتم و نهم، خواستار کاندیداتوری دکتر محسن رضایی در انتخابات شد و حضور یک اقتصاددان در باتجربه و کارازموده در رأس دولت را نیاز ضروری کشور دانست.

 

به گزارش تابناک، حجت الاسلام بزرگواری نماینده حوزهٔ انتخابیهٔ کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دورهٔ هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ در توییتر، ضمن دعوت از دکتر محسن رضایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، نوشت: سردار ِ سرداران، همانند سلف صالحش شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک سرباز ولایت باید بیاید تا ایران بزرگ را از تنگنای معیشت اقتصادی و نظام‌ اسلامی را از این‌ گردونه سرنوشت ساز، با فرماندهانی اقتصاددان و امنیت مدار، نجات دهد و بر همه مردانِ میدانِ ایران بزرگ است که با او دستِ برادری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن محسن رضایی بزرگواری اقتصاد قاسم سلیمانی آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 335 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 2219 محمد سعید یاز، نماینده مجلس ترکیه (نماینده دیاربکر) در جلسه علنی مجلس ترکیه نطق فوق العاده‌ای درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسول گری ایران در دمشق انجام داد. این نطق را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟