Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@16:17:26 GMT

چگونه یحیی به چه‌کنم افتاد؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۱۲۸۸

چگونه یحیی به چه‌کنم افتاد؟

پرسپولیس در حالی مقابل فولاد به برتری 2-1 رسید که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این تیم دقیقه 85 دچار مصدومیت شد و جای خود را به سید احسان حسینی داد و پس از آن دیگر مدافع میانی این تیم یعنی سیدجلال حسینی هم آسیب دید تا دقیقه 91 تا تعویض شود و به جای او آرمان رمضانی مهاجم در پست مدافع به میدان برود.

 هرچند سرخ‌ها موفق شدند دقایق باقیمانده را با 2 مدافع بی‌تجربه و غیرتخصصی به سلامت عبور کنند اما دغدغه اصلی کادر فنی مربوط به دیدار هفته آتی این تیم مقابل آلومینیوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که کاپیتان پرسپولیس به دلیل کشیدگی همسترینگ احتمالاً 3 هفته دور از میادین خواهد بود. این البته تشخیص ابتدایی در خصوص مصدومیت او محسوب می‌شود و نظر نهایی بعد از بررسی جواب آزمایش و عکس ناحیه مصدوم او خواهد رسید. کنعانی‌زادگان هم که علاوه‌بر مصدومیت، 4 اخطاره و محروم شده نیز احتمالاً 4 هفته از میادین دور خواهد بود و حالا باید دید یحیی گل محمدی برای پوشش این ضعف و خلأ بزرگ چه برنامه‌ای خواهد داشت؟ سرمربی پرسپولیس که حالا و با جدایی شجاع خلیل‌زاده با کمبود مدافع مواجه شده است، به شوخی عنوان کرد که خودش و افشین پیروانی که در زمان بازیگری مدافع میانی بودند، در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهند رفت اما این بحرانی است که از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد گریبان پرسپولیسی‌ها را بگیرد ولی کادر فنی پرسپولیس به این موضوع توجه نکرد که سیدجلال در آستانه 39 سالگی نمی‌تواند در همه بازی‌ها 90 دقیقه بازی کند و ممکن است کنعانی‌زادگان هم دچار مصدومیت یا محرومیت شود. در شرایطی که یحیی می‌توانست به مدافعی مانند سید احسان حسینی بیشتر میدان بدهد تا در ادامه بازی‌ها به چه کنم نیفتد. این بازیکن 22 ساله در حالی در این فصل تنها یک دقیقه در بازی با شهرخودرو و 10 دقیقه بالاجبار در بازی با فولاد به میدان رفته که بازیکنی مثل سید مجید حسینی در 20 سالگی در استقلال چهره شد و در 22 سالگی هم با تصمیم کارلوس کی روش در جام جهانی 2018 روسیه به میدان رفت. مدافع دیگری که پرسپولیس در اختیار دارد، محمد انصاری است. او پس از رفع مصدومیت در یک ماه گذشته می‌توانست برای دقایقی در بازی به میدان برود تا هم خودش در شرایط بازی قرار بگیرد و هم به سید جلال فشار نیاید اما گویا یحیی هنوز چندان به او اعتماد ندارد ولی حالا ممکن است مجبور باشد از او و احسان حسینی استفاده کند. از میان گزینه‌های مطرح شده نام میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا به چشم می‌خورد؛ 2 هافبک دفاعی که ممکن است در جدال با آلومینیوم در پست مدافع به میدان بروند. پرسپولیس اگرچه توانست از سد فولاد بگذرد ولی ممکن بود ساسان انصاری گل مساوی را دقیقه 94 وارد دروازه این تیم کند و باز هم قرمزها مساوی کنند، مثل اتفاقی که در بازی با ذوب آهن و استقلال برای پرسپولیس افتاد و ممکن بود در بازی با سپاهان هم بیفتد ولی سیوهای حامد لک، پرسپولیس را نجات داد. حالا که «یحیی تایم» یقه خود سرخ ها را گرفته باید به این توجه داشت که شانس و اقبال همیشه یار یک تیم نیست و ممکن است دوبار توپ به تیر نخورد. بنابراین، گل محمدی باید برای دفاع تیمش تصمیم شجاعانه و عاجلانه‌ای بگیرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!

به گزارش ورزش سه، علی نعمتی که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به خاطر اخراج عجیب در بازی مقابل شمس آذر قزوین مورد غضب یحیی گل محمدی قرار گرفته بود در شروع نیم فصل دوم دوباره تبدیل به مدافع چپ اصلی تیمش شد و محمدمهدی احمدی را نیمکت نشین کرد.
با این حال از همان هفته‌های نخست مشخص بود که با ورود و اضافه شدن عبدالکریم حسن به اسکواد پرسپولیس نعمتی کار سختی برای  تداوم حضورش در ترکیب اصلی به عنوان مدافع چپ فیکس پرسپولیس خواهد داشت.
البته از آنجایی که مقدمات صدور آی تی سی و اخذ مجوز بازی عبدالکریم طولانی شد نعمتی در سه بازی نخست نیم فصل دوم مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور و ذوب آهن  مدافع چپ فیکس بود و بد کار نکرد اما از بازی فولاد نیمکت نشین عبدالکریم شد.
اما نیمکت نشینی نعمتی تنها یک هفته طول کشید و با محرومیت کنعانی و مصدومیت گولسیانی، این مدافع نیشابوری سرخ‌ها در دربی بعد از نزدیک به دو سال به پست خودش در مرکز خط دفاعی برگشت و کنار فرجی نمایش چشمگیری مقابل استقلال ارائه کرد.

در آخرین بازی سال 1402 مقابل پیکان در شرایطی که کنعانی از محرومیت برگشته اما خبری از گولسیانی نبود در شرایطی که پیش بینی می‌شد اوسمار از نعمتی به خاطر درخشش در دربی در کنار کنعانی استفاده کند به فرشاد فرجی بازی داد که انصافا فرجی هم نمایش قابل قبولی ارائه داد.
اوسمار قبل‌تر در میانه اسفند ماه در بازی جام حذفی نیز فرجی را در کنار کنعانی مقابل تیم نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی قرار داده بود.
اما در سال جدید نیمکت نشینی‌های نعمتی ادامه پیدا کرد چرا که هم گولسیانی برگشت هم عبدالکریم رفه رفته در ترکیب پرسپولیس به عنوان مدافع چپ اصلی جا افتاد. در چهار بازی اخیر پرسپولیس نعمتی یک بار در دقیقه 87 بازی با پیکان و یک بار در دقیقه 90 دیدار با ملوان به جای عبدالکریم و اورونوف وارد میدان شده اما مقابل گل گهر و صنعت نفت هرگز به زمین نرفته است.

نعمتی در بازی با ملوان تمرکز لازم را نداشت و خوب کار نکرد اما در مجموع مدافع مستحکم، خوش اخلاق  و  به لحاظ بدنی قدرتمندی است که با این نیمکت نشینی‌های ادامه دار هم خم به ابرو نمی‌آورد و با لبخند در تمرین کاورپوش‌های ذخیره پرسپولیس حاضر می‌شود تا روحیه خوبش برای مبارزه را از دست ندهد.

نکته اینجاست که اوسمار در جریان بازی با صنعت نفت در بین دو نیمه وقتی گولسیانی را به خاطر کارت زردش تعویض کرد باز هم فرجی را به میدان فرستاد تا مشخص شود نعمتی در بین مدافعان میانی گزینه سوم او هم نیست و با توجه به نمایش‌های خوب عبدالکریم شانس بازی کردن  شماره 6 سرخ‌ها در هفته‌های پیش رو کمتر به نظر برسد.

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!