Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناکامی‌های تیم فوتبال رئال مادرید در فصل جاری با قبول یک شکست غیرمنتظره مقابل حریفی از دسته سوم فوتبال اسپانیا و حذف زودهنگام این تیم از جام حذفی اسپانیا به اوج خود رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شب ماقبل پایانی از بازی‌‌های مرحله یک شانزدهم نهایی، بامداد امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه تیم دسته سومی آلکویانو متحمل شکست 2 بر یک شد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید که چند روز پیش نیز در سوپرجام اسپانیا مغلوب بیلبائو شده بود، در حالی به حریف دسته سومی‌اش باخت که با گلزنی ادر میلیتائو در دقیقه 45 پیش افتاده بود. برتری کهکشانی‌ها تا دقیقه 80 ادامه داشت اما سولبس گل تساوی را برای تیم آلکویانو به ثمر رساند تا بازی مساوی و به وقت‌های اضافه کشیده شود.

سوپرجام اسپانیا| رئال مادرید از صعود به فینال بازماند/ رقابت بارسلونا با بیلبائو برای قهرمانی

 

در وقت‌های اضافه رئال مادرید با وجود 10 نفره شده حریف در دقیقه 110، نه تنها از برتری عددی‌اش استفاده نکرد بلکه پنج دقیقه پس از این اتفاق گل دوم را هم دریافت کرد. این گل را کاسانووا برای آلکویانو به ثمر رساند تا بزرگترین شگفتی این دوره از مسابقات جام حذفی اسپانیا تا این مقطع از فصل رقم بخورد.

در دو بازی باقیمانده از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، امشب از ساعت 21:30 تیم ایبیسا میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود و از ساعت 23:30 بارسلونا میهمان تیم دسته سومی کورنیاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا رئال مادرید فوتبال اسپانیا رئال مادرید جام حذفی اسپانیا رئال مادرید دسته سومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان

مرحله سوم رقابت های لیگ دسته یکم بسکتبال مردان کشور در گروه R از شامگاه چهارشنبه به میزبانی سنندج شروع شد که در اولین بازی، تیم خانه بسکتبال کردستان با نتیجه ۷۱-۷۵ از هیرکان رشت شکست خورد.

این رقابت ها با حضور تیم های هیرکان رشت، رعد پدافند شیراز، شهرداری گنبد و خانه بسکتبال کردستان برگزار می شود که تیم رعد پدافند شیراز از حضور در این مرحله انصراف داد.

مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال آقایان با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار می شود و در پایان هشت تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

این رقابت‌ها به مدت سه روز در سالن آزادی سنندج برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد