Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برد 2-0 یوونتوس مقابل ناپولی در سوپرکاپ ایتالیا، آندره آ پیرلو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی یوونتوس در مصاحبه با رای اسپورت گفت:

کسب اولین جام به عنوان سرمربی، حس متفاوتی دارد. بسیار خوشحال هستم. بالا بردن جام به عنوان سرمربی حتی بهتر از دوران بازی است چون حالا هدایت چنین گروه فوق العاده ای را در چنین باشگاهی تاریخی برعهده دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا در فینال ها، تیم ها بازی زیبایی به نمایش نمی گذارند و مهم کسب نتیجه است. وقتی با عزم و اراده بازی کنید، شانس هم به سمت شما می آید. می خواستیم ثابت کنیم یوونتوس، آن تیمی نیست که مقابل اینتر ظاهر شد.

تقابل با جنارو گتوزو؟ حالا ما سرمربی دو تیم مهم هستیم. وظیفه کاملا متفاوتی داریم. برای رینو ناراحت هستم اما برای خودم خوشحالم. عادت داریم دائما با یکدیگر شوخی کنیم اما امشب جدی بودیم و روی کارمان تمرکز کردیم.

درخشش خوان کوادرادو؟ عملکرد بسیار خوبی داشت. فکر نمی کردیم بتواند 90 دقیقه بازی کند. خوشبختانه کرونای او بدون علامت بود و طی 15 روز اخیر تمرینات خود را در خانه دنبال می کرد.

آرتور ملو هرگاه در فرم خوبی باشد، به میدان می رود. فراموش نکنید او ماه ها برای بارسلونا بازی نکرد و سپس دچار یک مصدومیت شد. وی امشب خودش را ثابت کرد. وقتی توپ را در اختیار دارد، کیفیت بالایی از خود بروز می دهد.

از ابتدای فصل همیشه به دنبال ارائه چنین سبکی بوده ایم اما متاسفانه هر هفته برخی از بازیکنان خود را به دلایلی در اختیار نداشتیم؛ بنابراین برای ما دشوار است که هر هفته با این ترکیب به میدان برویم. با توجه به عملکرد تیم در این فصل، لایق این حجم از انتقادات نبودیم و خوشحالم که بچه ها به این جام رسیدند.

این هم بخشی از بازی است؛ یک روز شما را بالا می برند و روز دیگری شما را به زمین می زنند. در دوران طولانی بازی خود روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کردم و به این مسائل عادت دارم. مهم این است که باشگاه کاملا محکم از من حمایت می کند؛ بنابراین می توانم با تمرکز به کار خود ادامه بدهم. طبیعی است وقتی بدون سابقه، سرمربی تیمی چون یوونتوس شوید دائما مورد انتقاد قرار می گیرد اما نتایج در مورد من و بازیکنانم قضاوت خواهد کرد.

همچنین بخوانید: یوونتوس 2-0 ناپولی؛ بانوی پیر با رونالدو حرفش را در زمین زد اولین جام آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی

 

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یوونتوس ، لاتزیو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!