Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@15:49:35 GMT

اعلام جرم دادستان علیه آذری جهرمی+ علت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۱۴۷۷

قوه قضاییه علیه وزیر ارتباطات اعلام جرم کرده و آذری جهرمی باید برای پاسخ به سوالات بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه در دادسرا حضور یابد.

اعلام جرم دادستان کل کشور شامل محور‌هایی چون: استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام علیرغم حکم صادره، استنکاف از اجرای دستورات مقام‌های دولتی که اشاره به ابلاغ رییس مرکز ملی فضای مجازی به وزارت ارتباطات برای کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام رسان‌های خارجی دارد؛ عدم اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی از جمله مصوبه سال ۹۱ شورا در مورد انسداد فیلترشکن‌ها و VPN‌ها و همچنین مصوبه حمایت از پیام‌رسان‌های بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رسیدگی به شکایت مردم اهواز و چند شهر دیگر از وزیر ارتباطات، شکایت جاویدنیا معاون سابق دادستان کل کشور از جهرمی و نیز شکایت سازمان صداوسیما از جهرمی در مورد اظهارنظر او در مورد بازپس‌گیری فرکانس‌های باند ۷۰۰و۸۰۰ از دیگر اتهامات وزیر ارتباطات طرح شده است./ برنا

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آذری جهرمی دادسرای فرهنگ دادستان کل کشور قوه قضائیه دادستان کل کشور آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ژاوی از مانوئل ژابویس، روزنامه‌نگار، به دلیل ادعاهای نادرست مبنی بر تبادل پیامک بین آنها شکایت کرده است.

اکنون مارکا گزارش داده است که ژاوی علیه یک روزنامه‌نگار دیگر هم اقدام قانونی انجام داده است. خاوی میگل که در بین بارسایی‌ها شناخته‌شده است، قبلا ادعا کرده بود که ژاوی هرناندز از دستیارانش در مورد نشت اطلاعات از رختکن پرس‌وجو کرده است.

در بخشی از آن خبر آمده بود که ژاوی تلفن‌های همراه همه اعضای کادر فنی را جمع کرده تا با بررسی و مشاهده مکالمات واتساپ جاسوس رختکن را شناسایی کند.

همچنین گفته شده بود که برخی از جلسات فنی تیم فقط در حضور ژاوی و بازیکنان برگزار شده و دستیاران سرمربی اسپانیایی از این جلسات کنار گذاشته شده‌اند.

بارسلونا قبلا این اخبار را با بیانیه‌هایی رد کرده است اما ژاوی تصمیم گرفته خودش هم علیه این روزنامه‌نگار شکایت کند. میگل حالا مهلتی برای اصلاح خبر و عذرخواهی خواهد داشت و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ژاوی پروسه شکایت را ادامه خواهد داد.

در ماه‌های اخیر، روابط بین ژاوی و بخش‌های خاصی از رسانه‌ها تیره شده است و سرمربی بارسلونا از آنها برای فشار بی‌مورد به تیم انتقاد کرده است.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین آذری جهرمی به زاکانی
  • توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!
  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات