Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد مسکن شهرستان چرداول از ساخت 443 واحد مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان درشهرستانهای چرداول وهلیلان خبر داد.

ذولفقارنعمتی در گفتگوبا برنا بااشاره به ساخت 443 واحد مسکن روستایی ویژه محرومین در سطح  این دوشهرستان گفت: از این تعداد واحد مسکونی 142 واحد مربوط به شهرستان هلیلان و301 واحد مربوط به شهرستان چرداول می باشد 

وی تصریح کرد:  بنیاد مسکن شهرستان در اسرع وقت واجدین شرایط برخورداری از این طرح را با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شناسایی و برای آنان تشکیل پرونده انجام شد و با کمک دهیاران برای 340 واحد مسکن محرومین در این شهرستانها به صورت رایگان پروانه ساختمانی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد مسکن شهرستان چرداول با بیان اینکه توسط بنیاد برای همه این عزیزان به‌صورت رایگان نقشه ساختمانی تهیه شد، افزود: تااکنون 332 نفرازاین افراد برای دریافت 50 میلیون تومان تسهیلات پنج درصد و 30 میلیون تومان کمک بلاعوض به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گفته نعمتی؛ تا کنون 250 واحد پی کنی، 190 واحد اجرای فونداسیون، ، 100واحد سقف و120 واحد هم دیوارچینی انجام شده است 

وی افزود: از مبلغ اعتبار اختصاص داده شده تا کنون 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات 5درصد و2میلیارد وچهارصد میلیون تومان بعنوان بلاعوض به این واحدها درشهرستانهای چرداول وهلیلان اختصاص و پرداخت شده است.

ریس بنیاد مسکن شهرستان در پایان از پیگیری وهمکاری دلسوزانه مهندس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول که نقش مهمی در جذب اعتبار برای ساخت مسکن محرومین داشته است تشکر وقدردانی نمود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چرداول هلیلان مسکن محرومین بنیاد مسکن شهرستان شهرستان چرداول میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اظهار کرد: گزارشات ارایه شده توسط مدیرکل بنیاد مسکن بسیار خوب و قابل توجه بود و مایه امید و نشاط برای جامعه روستایی است، اقدامات جهادی و مومنانه بنیاد مسکن، امیدبخش و عملکرد این بنیاد رضایت‌بخش است

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن پس از انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: اقدامات زیادی پس از انقلاب تاکنون و در دولت سیزدهم در حوزه زیربنایی و عمرانی انجام شده است و کشور روز به روز در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است که این تلاش‌ها موجب شد ایران اسلامی در مقیاس منطقه‌ای و جهانی به جایگاه بسیار خوبی برسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: عملکرد بنیاد مسکن طی حدود سه‌ساله فعالیت دولت سیزدهم مستند و قابل رویت است که در حوزه ساخت مسکن، این بنیاد تعهد ساخت ۸ هزار واحد را داشت که تاکنون ۶ هزار واحد ساخته شده است.

بهرام‌نیا بیان داشت: در حوزه بهسازی روستاها، در بحث پرداخت تسهیلات کم‌بهره، اجرای طرح هادی روستایی و کمک و مساعدت برای ساخت مسکن محرومان، تهیه طرح جامع، الحاق روستا به شهر، بهسازی روستاهای هدف گردشگری و تولید مسکن روستایی و شهری، عملکرد مجموعه بنیاد مسکن امیدآفرین و رضایت‌بخش است.

وی اضافه کرد: جهش تولید را در بنیاد مسکن دیدیم و مشارکت مردم هم در این بنیاد لمس شد که امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۳ این بنیاد در تحقق شعار سال موثر باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: طی دو سال گذشته از حساب ۱۰۰ امام (ره) ۲۰ واحد تکمیل و ۳۰۷ واحد نیمه‌تمام نیز تکمیل شد.

وی اضافه کرد: از زمان پس از انقلاب تا قبل از آغاز فعالیت دولت سیزدهم کل مشارکت مردم در واریز به حساب ۱۰۰ امام (ره) ۵۰۰ میلیون تومان بود اما طی حدود سه‌سال از فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۱۶ میلیارد تومان به حساب ۱۰۰ امام (ره) از سوی مردم واریز شده است.

بهرام‌نیا بیان داشت: طی دو سال گذشته طرح هادی در ۳۰۰ روستای استان با اعتبار ۳۵۳ میلیارد تومان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۱,۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستاها پرداخت شد.

کد خبر 6079842

دیگر خبرها

  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده