Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@10:00:17 GMT

دن اسمیت، سرپرست وزارت خارجه بایدن شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۱۶۵۵

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دن اسمیت را تا زمان تایید آنتونی بلینکن از سوی سنا به عنوان وزیر خارجه موقت آمریکا معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه دولت انتقالی آمده است: امروز رئیس جمهور جو بایدن اعلام می دارد که یک دولت انتقالی به دولت تا انتصاب وزرا کمک می کند همه این افراد از مسئولان کارکشته و متبحر هستند که بصورت موقت هدایت آژانس های فدرال را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن همچنین اندی باکول را به عنوان وزیر موقت خزانه داری و مونتی ویلکلسون را به عنوان وزیر موقت دادگستری معرفی میکند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت خارجه جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان

وزارت خارجه پاکستان با اعلام جزئیاتی از سفر رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد که در این سفر سه روزه، آقای رئیسی از شهرهای کراچی و لاهور نیز دیدن خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه پاکستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار پس از تشکیل دولت جدید در پاکستان از 22 لغایت 24 آوریل 2024(سوم تا پنجم اردیبهشت) به اسلام‌آباد سفر خواهد کرد.

اطلاعیه افزود: در این سفر رئیس‌جمهور ایران را هیئتی بلندپایه متشکل از وزیر امور خارجه و سایر اعضای کابینه، مقامات ارشد و هیئت بزرگ تجاری همراهی می‌کنند.

بر اساس این اطلاعیه، سید ابراهیم رئیسی در این سفر با رئیس‌جمهور،نخست‌وزیر ، رئیس مجلس سنا و رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار خواهد کرد.

وی همچنین از لاهور و کراچی بازدید و با مقامات ارشد این ایالت‌ها دیدار خواهد کرد.

پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین استپاکستان: به همکاری با ایران در همه زمینه‌ها ادامه خواهیم داد

این اطلاعیه اضافه کرد: دو طرف دستورکار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط پاکستان و ایران و تقویت همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، اتصال، انرژی، کشاورزی و ارتباطات مردمی خواهند داشت.

بر اساس اطلاعیه وزارت خارجه پاکستان، دو طرف همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم گفتگو خواهند کرد.

وزارت خارجه پاکستان با تأکید بر اینکه پاکستان و ایران،روابط دوجانبه مستحکم تاریخی، فرهنگی و مذهبی دارند، تصریح کرد این سفر فرصت مهمی برای تقویت بیشتر روابط پاکستان و ایران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان