Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: با توجه به شرايط جوى و پيش بينى هواشناسى استان به تمامى ١٠پايگاه و ٦شعبه ى شهرستانى هلال احمرالبرز آماده باش كامل ابلاغ شده است.

خلفی افزود: ٢٣٧نفر از امدادگران و نجاتگران در سطح استان از شب گذشته به صورت ٢٤ساعته در محل پايگاه هاى جاده اى و بين شهرى آماده ارائه خدمات و آماده باش كامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: تيم واكنش سريع امداد و نجات، تيم جست و جو سگ هاى زنده ياب و مركز كشيک و پاسخگويى عمليات ١١٢ در آماده باش كامل هستند.

او افزود:٧٠ ماشين آلات سنگين و سبک شامل آمبولانس، ماشين نجات، كاميونت و تريلى در سطح استان برای شرايط جوى پيش بينى شده آماده خدمات هستند.

خلفی گفت:توصيه مى شود كه شهروندان با توجه بخ شيوع ويروس كرونا و شرايط جوى اعلام شده از سفرهاى بين شهرى و به استانى ديگر پرهيز كنند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌مهدی مهرور‌ بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم نمودن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی ‌به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی ( آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

گفتنی است تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی‌، کنترل دما, رطوبت و تهویه در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوه‌ها و برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی به عمل آید.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود