Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز نخست پالایشگاه گازی بیدبلند خوزستان به عنوان یکی از بزرگترین پالایشگاه گازی غرب آسیا امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این پالایشگاه که خوراک اصلی آن در حال حاضر از گاز‌های همراه با نفت، از منطقه شرق کارون تأمین می‌شود، در کمتر از ۳۶ ماه پس از گشایش اعتبارات اسنادی، توسط هلدینگ خلیج فارس ساخته و تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با بهره برداری از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در گستره سه استان کشور و با بیش از هزار کیلومتر خطوط خوراک و انتقال محصول، گامی بلند در راستای کمک به محیط زیست استان خوزستان و کاهش آلودگی در این استان برداشته می‌شود.

همچنین امروز بخش دوم این پالایشگاه در قالب طرح جمع آوری گاز‌های همراه با نفت با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و صد میلیون دلاری آغاز می‌شود.

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس که یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های گازی غرب آسیا به شمار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ به عنوان سومین ابر پروژه جهان انتخاب و رکوردار کار بدون حادثه فوت در تاریخ صنعت نفت کشورمان است.

با بهره‌برداری از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس سالانه (در صورت تأمین صد درصدی خوراک) بیش از ۷۰۰ میلیون دلار درآمد حاصل خواهد شد.

برای احداث این پالایشگاه بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است. خوراک اصلی پالایشگاه گاز‌های همراه با نفت است و نقش بسزایی در کاهش آلودگی خوزستان خواهد داشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بهره برداری ، پالایشگاه گازی ، بیدبلند ، خوزستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بهره برداری پالایشگاه گازی بیدبلند خوزستان پالایشگاه گازی پالایشگاه گاز بهره برداری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • بزرگترین باغ گل لاله آسیا در کشمیر هند
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد