Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده‌الهام حسینی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: برای برگزاری اردوی جدید زمان قطعی به من اعلام نکردند. با توجه به آسیب‌دیدگی که داشتم و توصیه سهراب کیهانی یک هفته بعد از عمل تمرینات را شروع کردم و الان در هفته نهم این تمرینات به سر می‌برم. خدا را شکر فعلا مشکلی ندارم و همه چیز با فیزیوتراپی خوب پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تا زمان باقی مانده به مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان در اواخر فروردین‌ماه به آمادگی لازم می‌رسم و امیدوارم بهترین عملکردم را در این مسابقات نشان دهم. بعد از عملی که داشتم مشکلی پیش نمی‌آید و به سطح ایده‌آل می‌رسم تا رکورد خوبی را در این مسابقات ثبت کنم.

نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان عنوان کرد: در این مدت تا حدی رقیبان خود را از طریق ریاست مجازی پیگیری می‌کردم اما خیلی هم از وضعیت تمرینات رقیبان اصلی چون کره و چین اطلاع ندارم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا خودم را به آنان برسانم.

وی ادامه داد: روزی ۶ ساعت تمرین می‌کنم اما از ۹ صبح تا ۹ شب در سالن هستم و در کنار آن به هفت نفر تدریس می‌کنم. وقتی تکنیک‌های وزنه زدن را به دیگران یاد می‌دهم خودم این تکنیک ها را بهتر در وزنه زدن رعایت می‌کنم.

حسینی یادآور شد: تا الان رکورد جدیدی نزدم اما تلاش می‌کنم تا به رکورد قبلی برسم و حتی با تمرین بسیار آن را افزایش دهم. هر چند در اردوی جدید تیم ملی با نظر کادر فنی شرکت نمی‌کنم زیرا آنان عنوان کرده‌اند که بهتر است با بهبودی کامل در اردوی ملی‌پوشان حضور  داشته باشم تا بعدها دچار مشکل نشوم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات قبلی در وزنه‌برداری هنوز پابرجاست، گفت: هر چند کرونا مقداری شرایط را بهم ریخت  و هبات‌ها تعطیل شدند اما انتظار داریم در آینده بیشتر به کمبود تجهیزات توجه شود.

برچسب‌ها وزنه برداری زنان سیده الهام حسینی فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری زنان فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری زنان فدراسیون وزنه برداری اخبار کنکور وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت/ رستمیان و سبقت‌اللهی در رده های ۱۱ و ۱۲

سه نماینده ایران در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی زنان مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک متوقف شدند و به فینال نرسیدند. 

به گزارش ایسنا، در دومین روز از مسابقات تیراندازی توزیع سهمیه المپیک نمایندگان ایران در تپانچه بادی زنان در خط آتش ایستادند.

در این ماده هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۵.۱۷ و گلنوش سبقت‌اللهی با رکورد ۵۷۴ در رده‌های یازدهم و دوازدهم ایستادند. زینب طوماری با رکورد ۵۷۰.۱۴ در رده بیست و هفتم قرار گرفت.

در این ماده ۷۹ تیرانداز حضور داشتند.

در ادامه مسابقات امروز، مرحله مقدماتی تپانچه بادی مردان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود.

در روز نخست، مسابقات میکس تپانچه تیمی برگزار شد و نمایندگان ایران از صعود به فینال بازماندند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم
  • سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت
  • سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت/ رستمیان و سبقت‌اللهی در رده های ۱۱ و ۱۲
  • شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر نهایی تیم ملی سخت‌ترین کار برای من بود