Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس خالقداری در دیدار با مدیر بنیاد مسکن داراب ضمن قدردانی از همکاری‌های همه جانبه بنیاد مسکن شهرستان داراب در زمینه تامین زمین مورد نیاز مسکن محرومان، اظهار کرد: احداث ۱۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو فرد معلول تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: پروژه ۱۰ واحدی مسکن معلولین داراب در زمینی به مساحت ۱۰۰۰متر مربع در فاز یک شهرک امام حسن (ع) شهرستان داراب ساخته می‌شود و اکنون زمین برای ساخت تحویل پیمانکار داده شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس با بیان اینکه هم اکنون تجهیز کارگاه و عملیات پی کنی این طرح نیز انجام شده است، روند اجرای این پروژه را خوب توصیف کرد و افزود: این طرح به صورت دو طبقه وبه صورت اسکلت بنایی است.

خالقداری، افق‌های پیش رو برای تامین مسکن نیازمندان و استفاده از ظرفیت‌های خیرین را درخشان توصیف کرد و گفت: استان فارس در همه زمینه‌های موجود توانمندی‌های بی بدیل در زمینه خیرین دارد و در حوزه تامین مسکن نیازمندان نیز انجمن خیرین مسکن ساز دراین استان به عنوان نخستین انجمن دراین حوزه گام‌های موثری برداشته است.

او، تامین مسکن برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول را یکی از اقدامات موثر دانست که انجمن خیرین مسکن ساز در آن مشارکت دارد و گفت: انجمن خیرین مسکن سازدر شهرستان داراب ۶۰ واحد مسکونی طی سال‌های گذشته ساخته وتحویل متقاضیان جامعه هدف خود داده است.

حسن‌زاده، سرپرست بنیاد مسکن شهرستان داراب نیز با تقدیر از مشارکت و همراهی خیرین مسکن ساز افزود: بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز تاکنون همکاری‌های مطلوبی داشته‌اند و تداوم همین روند منجر به خانه دار شدن بسیاری از اقشار نیازمند خواهد شد.

سرپرست بنیاد مسکن داراب تصریح  کرد: برای تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) و انجمن خیرین مسکن ساز و نظارت بر اجرای مطلوب و اصولی پروژه‌ها از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن فارس ساخت خانه معلولان فارس خیران داراب انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان داراب بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است

روح الله اکبری  دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور گرمسار در غرب استان سمنان گفت: عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و تا کنون ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح های نهضت ملی که حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، اضافه کرد: بخشی دیگر تعهد دولت در احداث چهار میلیون مسکن طرح نهضت ملی در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث ۴۹۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در روستاها تا کنون ۴۰۰ هزار قطعه زمین شناسایی شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰ هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال