Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:01:19 GMT

کشف ۷۵ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۰۰۹

کشف ۷۵ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از یک عملیات پلیسی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۷۵ قبضه اسلحه و ۱۵۰ عدد فشنگ غیرمجاز در استان خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب یکم بهمن‌ماه، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات و اشراف اطلاعاتی پلیس، مأموران امنیت عمومی استان از جابه‌جایی مقادیری اسلحه توسط اعضای یک باند با یک دستگاه سواری پراید از استان‌های غربی کشور به استان‌های جنوبی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران با اکیپ‌های ویژه در محور بروجرد-خرم آباد مستقر شده و خودروی مذکور را مشاهده که راننده با دیدن مأموران متواری و در یک تعقیب و گریز متوقف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه سر کرده باند به همراه یک نفر دیگر دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: در بازرسی از سواری پراید ۷۵ قبضه سلاح شامل؛ ۲۷ قبضه کلت کمری، ۴۸ قبضه اسلحه ساچمه‌زن پنج تیر و ۱۵۰ عدد فشنگ کلت کمری کشف و همراه متهمان تحویل مراجعه ذی‌صلاح شد.

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس قاچاقچیان و مجرمان هرگز در امان نخواهند ماند و نیروی انتظامی با تمام توان با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی فرمانده انتظامی لرستان اسلحه نيروي انتظامي لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ علی عباسی کسانی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مجموعه پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از کارت‌بانکی آنها موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا و اظهارات شکات مشخص شد کارت‌بانکی  این شهروندان توسط کلاهبرداران در قالب فروشنده سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی و مبالغی از حسابشان به‌صورت غیرمجاز سرقت شده است.
سرهنگ کسانی  گفت: تیمی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند مالباختگان از چندی پیش از فروشندگان دوره گرد در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به خرید کرده‌اند.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آنها شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب جرم کلاهبرداری اسکیمری  اظهار داشت: این افراد در بازجویی‌ها عنوان کردند که در قالب فروشنده سیار میوه و تره‌بار کارت‌های بانکی ۲۳ نفر از خریداران را کپی و در یک فرصت مناسب اقدام به خرید طلا و احشام به میزان ۵ میلیارد ریال کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی