Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید حذف عجیب از جام حذفی اسپانیا را درآور دانست. او نسبت به اخراج واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دور سوم کوپا دل ری به مصاف تیم دسته سومی آلکویانو رفت و ۲ بر یک مغلوب شد تا حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشد. 

رئال درحالی در این بازی تن به شکست داد که تیم آلکویانو در وقت های اضافی هم 10 نفره شده بود با این حال این تیم گل پیروزی را به ثمر رساند تا شب تلخی برای شاگردان زیدان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان بعد از بازی گفت: طبیعتا هر شکستی دردآور است و این شکست هم بسیار برای ما دردآور و ناراحت کننده بود. تلاش زیادی کردیم. فرصت های خوبی برای زدن گل دوم را داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. ما در شرایط سختی قرار داریم.

او ادامه داد: من به عنوان سرمربی تیم مسئول این نتایج هستم اما در فوتبال باید انتظار چنین نتایج عجیبی را هم داشت. انگار قرار نبود که امشب ما به پیروزی برسیم و هر چه فرصت ایجاد می کردیم از دست می رفت.ما شکست خوردیم و حذف شدیم و این واقعیت است.

زیدان در ادامه صحبت های خود گفت: درست است که ما برابر یک تیم دست سومی شکست خوردیم اما چنین نتایجی مایه ننگ و عار نیست. فوتبال بازی شگفتی ها است و چنین نتایجی را هم در خود دارد. ما باید مسئولیت این شکست را بر گردن بگیریم. شب دردناکی برای ما بود چرا که اصلا شکست را دوست نداریم.

سرمربی رئال درباره این سوال که آیا اعتماد بازیکنان به او از بین نرفته است، گفت: من که چنین باوری ندارم اما باید از خود آن این سوال را کرد.

او درباره احتمال اخراج از رئال گفت: وقت ما شکست می خوریم شما سوال می کنید و من آرام هستم. باید بگویم که نمی دانم سرنوشتم چه خواهد شد.باید منتظر ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زین الدین زیدان رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال زیدان بدون تیم خوش است!

به گزارش "ورزش ‌سه"، طرفداران قهرمان سابق فوتبال زین الدین زیدان در حال دست به دست کردن عکس‌های او هستند که همسرش ورونیکا در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده است. در یکی از این تصاویر زیدان با ژاکت آبی سرمه‌ای، بلوز سفید و شلواری همرنگ روی نیمکتی در یکی از پارک ها نشسته و از وفور خورشیدی که سخاوتمندانه در تمام مناطق فرانسه می‌درخشد بهره می‌برد. 

در کنار زیدان سگ کوچولوی او «آپولو» دیده می‌شود، که روبانی صورتی روی سر او جلب توجه می‌کند؛ سگی که از زمان معروف شدن زیدان همواره در کنار او و خانواده‌اش بوده است. همسرش همچنین عکس دیگری از زیدان منتشر کرده که با ژاکتی با رنگ روشن در خیابان راه می‌رود و به دوربین لبخند می‌زند.

به محض انتشار این عکس‌ها، هواداران قدیمی زیدان واکنش‌های زیادی به اسطوره خود داشتند؛ مردی که در جام جهانی 1998 یکی از ارکان اصلی قهرمانی فرانسه بود و در جام جهانی 2006 یک تنه فرانسوی‌ها را به فینال رساند. در سال 1998. همچنین نظراتی از سوی هواداران نسل جدید وجود داشت و آنها با ادبیان خاص خود از زیدان تعریف کرده‌اند. جالب اینکه لوک یکی از فرزندان زیدان نیز لب به تحسین پدر 52 ساله خود گشوده است.

آخرین عکس خصوصی بازیکنی که با پوشیدن تی شرتی با شماره 10 شهرت داشت به تابستان سال 2022 برمی‌گردد. در این عکس زیدان به همراه همسرش و فرزندانشان لوک در باغ خانه‌اش دیده می‌شود. در کنار تئو، انزو و الیاس. 

این عکس‌ها از این جهت بیشتر مورد توجه قرار گرفته که آخرین حضور این اسطوره تکرار نشدنی دنیای فوتبال در فضای عمومی به اواسط ژانویه بازمی‌گردد؛ زمانی که او به همراه همسرش در بخشی از هفته مد پاریس حضور داشتند و در ردیف اول شوی مد مردانه طراح ژاپنی یوجی یاماموتو نشستند.

این ورزشکار که در مارسی و در خانواده‌ای مهاجر الجزایری به دنیا آمد، توانست نام خود را در تاریخ فوتبال حک کند و عنوان بهترین بازیکن اروپا در پنجاه سال اخیر را به خود اختصاص دهد.

دوران حرفه‌ای زیدان در تیم ملی با نام مستعار "زیزو" در حالی به پایان رسید که او در فینال جام جهانی 2006 با ضربه سر به سینه بازیکن ایتالیایی مارکو ماتراتزی زد. او از زمین مسابقه اخراج شد و و ایتالیا قهرمان جهان لقب گرفت. پس از آن قهرمان فرانسه به اسپانیا رفت و به عنوان مربی در رئال مادرید مشغول به کار شد و توانست سه مرتبه پشت سر هم این تیم را قهرمان اروپا کند. او حالا دور از فوتبال و هیاهویش همچنان در حال استراحت است و به هیچ کدام از پیشنهادات پر شمارش برای بازگشت به دنیای فوتبال پاسخ نداده است.

دیگر خبرها

  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • رژیم صهیونسیتی به شکست دربرابر ایران اعتراف کرد
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • به دخترم که توهین شد، اینستاگرامم را بستم
  • شب رکوردها با اسطوره رئال مادرید؛ نخستین جام تاریخ شکست‌ناپذیرها در بوندس‌لیگا و شانس کسب سه‌گانه
  • اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم