Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تن از اعضای گارد ملی آمریکا در روز چهارشنبه همزمان با برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری جدید آمریکا، در سانحه سقوط یک بالگرد در غرب نیویورک کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، بالگرد حامل اعضای گارد ملی آمریکا در جریان یک پرواز تمرینی در یک زمین در غرب نیویورک سقوط کرده است.

مقامات آمریکایی اعلام کردند که یک بالگرد بلک هاوک حدود ساعت ۱۸:۳۰ در مندون در غرب نیویورک سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر بخش امور دریایی و نظامی ایالت نیویورک، این بالگرد از مرکز پشتیبانی هوایی ارتش آمریکا در فرودگاه بین المللی راچستر بلند شده بود.

اندرو کومو فرماندار نیویورک اعلام کرد که پرچم های این ایالت روز پنجشنبه به احترام نیروهای جان باخته گارد ملی به صورت نیمه برافراشته در خواهد آمد.

کلانتر شهرستان مونرو ایالت نیویورک نیز گفت هیچکدام از خدمه این پرواز از سانحه هوایی جان سالم به در نبرده اند. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گارد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد