Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

 

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

پویا امینی، بازیگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصاویری از تخت جمشید شیراز، به موضوعی جالب که در حکاکی‌های تاریخی ایرانی نهفته است اشاره کرد.

"در تصاویرحکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست
هیچکس سوار بر اسب نیست
هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید
در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد.
این ادب اصیلمان است:نجابت -قدرت- احترام- مهربانی- خوشرویی"

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار این روزهای موسیقی ایران، با انتشار تصویر جدیدی از خود، روزهای خوشی را برای مخاطبان آرزو کرد.

 

امیر کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال‌های «شمعدونی» و «لیسانسه‌ها» نیز ایفای نقش می‌کرد، تصویری متفاوت از خود در سریال جدید «باخانمان» را منتشر کرد.

"کوهیار وارد می شود ... سریال باخانمان هرشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه
تکرار ساعت‌ ۱:۴۵ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۱۵ "

 

ماندانا سوری، هنرپیشه تلویزیون و تئاتر که با نقش آفرینی در سریال «قهوه تلخ» برای اولین بار دیده شد و در سریال طنز «در حاشیه» نیز حضور داشت، در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویر زیر را به همراه نوشته‌ای به اشتراک گذاشت.

"دیدار رادیویی در کنار آقایان اردشیر منظم و نوید جولایی ..."

 

پدرام کریمی، مجری برنامه‌های تلویزیونی با انتشار تصویری جالب از چراغ راهنمایی و رانندگی که نیمی از آن قرمز و نیم دیگرش سبز است، استوری زیر را منتشر کرد.

 

شقایق دهقان، بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به اخبار بی اساسی که او را خسته از بازیگری دانسته بودند، استوری زیر را منتشر کرد.

 

سپیده خداوردی، هنرپیشه سینما و تلویزیون که اخیرا در سریال‌های «خانه امن» و «بیگانه‌ای با من است» نیز ایفای نقش کرده بود. در آخرین فعالیت مجازی‌اش نوشته‌ای را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا مسعودی (علی مشهدی) بازیگر سینما و تلویزیون درباره عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل گفت: وقتی یک نفر به خاک کشورت تجاوز می‌کند، شما نمی‌توانید ساکت باشید.

وقتی آنقدر پررو شده اند که سفارت ایران را مورد حمله قرار می‌دهند و ژنرال‌های ایرانی را مورد هدف قرار می‌دهند، از نظر من بی غیرتی است که انسان سکوت کند.

وی افزود: الان دقیقا زمان جواب دادن بود و ما هم جوابش را دادیم و از نظر من هر ایرانی باید خوشحال باشد.

این بازیگر و کارگردان تصریح کرد: حس من به عنوان یک ایرانی این است که ما در گوش کسی که سال‌ها ادعا می‌کرد کسی نمی‌تواند به من نزدیک شود، یک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟

کد خبر 844398 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر مهم دفاع - موشک بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • بیماری عجیب نیما کرمی حاشیه ساز شد + فیلم
  • تیزر جالب برنامه امشب برمودا با حضور ژیلا صادقی | ویدئو
  • مجید واشقانی: اسرائیل توانایی موشک‌های ایران را دید
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • (ویدئو) واکنش جالب مجری تلویزیون به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • ببینید | واکنش جالب مجری تلویزیون روی آنتن زنده به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • طنز جالب مجری تلویزیون :پول موشک ها و پهپادهای شلیک شده به اسرائیل را پیش پیش گرفتیم (فیلم)
  • ببینید | شوخی مجری تلویزیون با موشک مورد استفاده در حمله سپاه به اسرائیل