Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر محمود نوری شادکام چهارشنبه شب در نشست با مسوولان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز 

بدون اشاره به اعتبار هزینه شده تاکنون، آن را یکی از طرح مهم زیربنایی حوزه بهداشت و درمان استان ذکر کرد و ادامه داد: با بهره برداری از طرح توسعه یادشده تحولی در ارایه خدمات به مراجعه‌کنندگان ایجاد می شود

وی با قدردانی از همکاری مردم و خیران در اجرای طرح‌های درمانی استان با بیان اینکه امسال چهار پروژه در بیمارستان مهریز به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: پروژه‌های مهم دیگری در دست اجراست و با پیگیری مدیریت این واحد درمانی امید می رود به سرعت تکمیل، تجهیز و افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام با بیان اینکه بیشتر ساختمان بخش ام. آر.آی (MRI ) بیمارستان نیز ساخته شد، اظهار امیدواری کرد که بتوان هرچه زودتر این بخش تکمیل و در خدمت بیماران منطقه و مناطق همجوار باشد.

همچنین فرماندار مهریز قبلا در نشستی با مسوولان گفته بود که با توجه به موقعیت شهرستان که در مجاورت شاهراه اقتصادی  تهران به شهرهای یزد - کرمان - بندرعاس و زاهدان قرار دارد، برای پذیرش بیماران به تکمیل طرح توسعه نیاز است.

رضا زارع زاده مهریزی نهم تیر ماه سال ۱۳۹۹ با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان از سال ۱۳۸۹ آغاز شد،اظهار کرد که تاکنون با حمایت خیران منطقه و کمک های دولتی این طرح از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی افزود: برای تکمیل و تجهیز کامل آن به همکاری و پیگیری مسوولان دانشگاه علوم پزشکی یزد برای اختصاص بودجه نیاز است  تا در اسرع بتوان نسبت به ارایه خدمات به بیماران اقدام کند.

وی اظهار کرد: بخشی از طرفیت بیمارستان مهریز با توجه به موقعیت شهرستان در طول سال در خدمت  مسافران و بیماران دیگر استان‌هاست.

زارع زاده مهریزی گفت: باید مسوولان همانند گذشته بر حسب ضرورت نگاه خاصی برای حمایت و همراهی با بخش بهداشت و درمان شهرستان داشته باشند.    

۲۳ دی ماه ۱۳۹۷ سیدمحمد رستگاری فرماندار وقت مهریز گفته بود که تکمیل طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که حمایت و همراهی نماینده مجلس، مسوولان استان به خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را طلب می کند.   

طرح توسعه بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز توسعه ایران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز توسعه ایران مهریز توسعه ایران یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت اخبار کنکور طرح توسعه بیمارستان بیمارستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز

ایسنا/یزد چشمه غربالبیز از مناظر کوهستانی جذاب شهرستان مهریز یزد به دلیل چشم اندازهای منحصر به فرد، هوای مناسب، امکان اسکان، دسترسی به شهر و امکانات رفاهی، مکان بسیار مناسبی برای گذراندن روزهای تعطیل نوروز است به طوری که این روزها نیز با استقبال مسافران نوروزی همراه شده است.

یاسر الله بخشی،مدیر عامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: شهرستان مهریز به علت باغ شهر بودن و وجود آثار تاریخی و موقعیت خاصی که کنار جاده ترانزیت تهران- بندرعباس قرار دارد، همه ساله میزبان مسافران زیادی در ایام نوروز است.

وی ادامه داد: مهریز از شهرهای تاریخی استان یزد است که علاوه بر قدمت تاریخی بسیار ارزشمند، از طبیعت بکر و بسیار زیبایی نیز برخوردار است و در سال‌های گذشته در ایام نوروز، بعد از مرکز استان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی را به خود جذب کرده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز از چشمه غربالبیز به عنوان یکی از تفرجگاه‌های معروف مهریز نام برد و گفت: از ۲۹ اسفند تا به امروز بیش از ۱۲ هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از طبیعت این تفرجگاه زیبا لذت بردند و از آثار تاریخی این مجموعه دیدن کردند.

الله بخشی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برپایی کافه شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این مجموعه است.

چشمه غربالبیز که یکی از دو چشمه اصلی استان یزد است در روستای مدوار شهرستان مهریز واقع شده است؛ این چشمه از مناظر کوهستانی جذاب مهریز است که در دامنه کوهی به همین نام قرار گرفته است و به باور مردم، این منطقه از نخستین سکونتگاه های انسان به شمار می رود.

به گزارش ایسنا این چشمه به دلیل چشم اندازه‌های منحصر به فرد، هوای مناسب، امکان اسکان، دسترسی به شهر و امکانات رفاهی، مکان بسیار مناسبی برای گذراندن روزهای تعطیل نوروز است؛ ضمن اینکه از کنار این چشمه باستانی تا دیگر بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان مهریز و برخی دیگر از شهرستانهای استان یزد فاصله ای نیست و به راحتی قابل دسترسی است. این چشمه در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • استقبال۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال