Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشست صمیمی بخشدار کهریزک با مدیرعامل آرامستان بهشت زهرا(س) پیرامون مسائل و معضلات بخش کهریزک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، نشست صمیمی امین بابایی بخشدار کهریزک با سعید خال مدیرعامل آرامستان بهشت زهرا(س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک پیرامون مسائل و معضلات بخش کهریزک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست صمیمی امین‌ بابایی بخشدار کهریزک با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات ساکنان بخش کهریزک، اظهار داشت: استقرار آرامستان بهش زهرا(س) در همسایگی بخش کهریزک، ظرفیت‌های فراوانی را در حوزه مختلف شهری در راستای همکاری بین دو مجموعه فراهم کرده که با تقویت زیرساخت‌های مناسب می توان در رفع چالش ها و معضلات منطقه ای گام های موثری برداشت.
وی بیان کرد: متاسفانه شهروندان جنوب تهران همواره در معرض آسیب ها و عوارض ناهنجاری های کلانشهر تهران قرار دارند که هرگونه ساده انگاری و بی تدبیری، خسارات جبران ناپذیری را برای خواهد گذاشت.
بخشدار کهریزک سپس با اشاره به پروژه احداث مصلی باقرشهر بیان کرد: بهره برداری از این‌ مرکز فرهنگی یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است که قطعا با حمایت های شایسته مدیریت آرامستان بهشت زهرا(س) می توان به زودی شاهد بهره برداری و افتتاح این پروژه بود.
بابایی همچنین با اشاره به چالش های منطقه ای افزود: مهم ترین‌ چالش بهشت زهرا(س) برای بخش کهریزک در خصوص ایمن سازی معابر بین روستایی است که دارای مرز مشترک با بهشت زهرا(س) هستند که رفع این مشکل هم افزایی و تعامل بیش از پیش مدیریت این آرامستان را می طلبد.
وی در ادامه به توافق مشارکت مجموعه بهشت زهرا(س)، شورای بخش کهریزک و شهرداری های باقرشهر و کهریزک برای تعریض و ایمن سازی جاده سایت اشاره کرد و گفت: مقرر شد موضوع استقرار نیوجرسی و روشنایی این معبر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در قالب تعهدات بهشت زهرا(س) جنبه اجرایی به خود بگیرد.
بخشدار کهریزک در پایان ضمن قدردانی از زحمات سازمان بهشت زهرا در ایام کرونایی خاطرنشان کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا نشان از تعهد آن ها بر این مسئولیت اجتماعی دارد که جای تقدیر فراوان دارد.
انتهای پیام/ح.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نشست صمیمی بخشدار کهریزک مدیرعامل بهشت زهرا س عملیات اجرایی پروژه تعریض ایمن سازی جاده سایت آغاز می شود بخشدار کهریزک بهشت زهرا س بخش کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت