Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:26:02 GMT

وزیر بهداشت 30 پروژه را در هرمزگان افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۳۲۰

وزیر بهداشت 30 پروژه را در هرمزگان افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور نمکی وزیر بهداشت و درمان ۳۰ پروژه این وزارتخانه در مناطق مختلف هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها در شهرستان‌های میناب، بشاگرد، سیریک، جاسک، بندرعباس و قشم قرار دارند که برای ساخت آنها ۲۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

توسعه اورژانس بزرگ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، اتاق عمل بیمارستان کودکان بندرعباس، بخش بستری و CT بیمارستان کودکان، پایگاه سلامت سجادیه بندرعباس، مرکز جامع سلامت خونسرخ بندرعباس و پایگاه اورژانس دهنو در این مراسم به بهره برداری رسمی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ پروژه بهداشتی درمانی شهرستان میناب  شامل LDRمرکز تخصصی زنان و زایمان بیمارستان میناب، اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سرمست، مرکز درمان بستر توکهور ، هشتبندی و سه واحد محل زیست پزشک و ماما سرمست شهرستان میناب افتتاح شد.

پنج خانه بهداشت شهرستان بشاگرد در روستاهای گوروی، درکاه، موردان، اوهکن، کور و بخش تالاسمی بشاگرد هم با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

۴ واحد منازل متخصصان قشم و ۱۰ واحد منازل پزشکان جزیره قشم با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در شهرستان سیریک هم ۳ پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال شامل شبکه بهداشت و درمان سیریک، بخش تالاسمی بیمارستان سیریک توسط خیرین و اورژانس بازسازی شده سیریک وارد مدار خدمات رسانی در بخش بهداشت و درمان شدند.

واحد سی تی اسکن شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

در کنار افتتاح پروژه‌های بهداشتی عملیات اجرایی ۷ پروژه‌های بهداشتی درمانی و دانشجویی با اعتبار هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال شامل عملیات اجرایی احداث دانشکده دندانپزشکی، عملیات اجرایی احداث مرکز جامع توانبخشی سعادت استان هرمزگان، عملیات اجرایی احداث ۲۴ ICU تخته بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، عملیات اجرایی احداث کتابخانه مرکزی دانشگاه، عملیات بازسازی خوابگاه دانشجویی کوثر بندرعباس و عملیات احداث مجتمع آزمایشگاهی مرجع مرکز بهداشت استان هرمزگان آغاز شد.

در این روز با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان قرارداد ساخت آمبولانس دریایی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال امضا شد.

همچنین در این سفر یک روزه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی هرمزگان عملیات اجرایی احداث اعتباری بالغ بهداشت و درمان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: سرعت بخشی به عملیات پروژه بیمارستان یکهزار تختخوابی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم این استان و بلکه استان‌های شمال غرب کشور است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب درمانی شمالغرب کشور و حتی کشورهای همجوار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود دولت و وزارت متبوع حمایت‌های کافی را در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشد.

آل هاشم اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود تجهیزات و زیرساخت‌ها، کارهای فوق العاده‌ای در عرصه بهداشت و درمان به وقوع پیوسته است و معتقدیم امکانات کفاف این خدمت را نمی‌دهد از این رو تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های متعهد و متخصص در صدر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده است تا مشکلی را در این دانشگاه نداشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار، توجه به زیرساخت‌های بخش بهداشت و درمان در دولت سیزدهم را مورد تاکید قرار داد و گفت: افزایش تخت بیمارستانی در دولت به جد مورد توجه است.

بهروز رحیمی اعلام کرد: در ۳۰ ماه گذشته بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شده است.

وی با اشاره به توجه دولت به امر بهداشت و موضوع جوانی جمعیت، افزود: بحث جوانی جمعیت به عنوان تکلیف شرعی و علمی مورد توجه وزارتخانه بوده است و با تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت تلاش کرده‌ایم تا در این مسیر با رفع موانع قدم‌های مؤثری را برداریم.

رحیمی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در امر پرداخت مطالبات کادر بهداشت و درمان نام برد و اضافه کرد: اتفاقات خوبی در این استان به وقوع پیوسته است و امیدواریم با سرعت بخشی به عملیات بزرگ پروژه بیمارستان یکهزار تختخوابی تبریز شاهد تداوم ارائه خدمات با کیفیت در سطح این استان باشیم.

کد خبر 6081388

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب