Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:26:43 GMT

حشد شعبی همه طرحهای ضد عراق را به شکست کشاند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۳۲۷

حشد شعبی همه طرحهای ضد عراق را به شکست کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فاضل الفتلاوی نماینده وابسته به ائتلاف فتح در پارلمان عراق اعلام کرد که حشد شعبی همه طرحهای خبیث ضد عراق را به شکست کشانده است.

وی افزود: اعمال تحریم ها علیه رهبران و شخصیت های عراقی در راستای طرح آمریکا برای هدف قرار دادن سازمان حشد شعبی است.

الفتلاوی تاکید کرد: برخی از داخل پارلمان عراق و از کشورهای منطقه و بین المللی علیه حشد شعبی توطئه می کنند زیرا نیروهای حشد شعبی برگه های آنها را سوزانده  و توطئه های آنها را نابود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق و ابوفدک المحمداوی رئیس ستاد حشد شعبی جزو سازمان امنیتی عراق تحت امر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق هستند.

الفتلاوی اعلام کرد: حشد پشتیبان و حامی قوی نیروهای امنیتی است و دولت عراق باید تحرک جدی برای توقف اقدامات آمریکا علیه کسانی که بر تروریسم غلبه کردند، به عمل آورد.

سازمان حشد شعبی عراق در سالهای گذشته نقشه‌های آمریکا را با بیرون راندن گروه تروریستی داعش از بین برد و کاخ سفید را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت و تداوم روحیه جهادی، مبارزاتی و مقابله با اشغالگری آن در سالهای پس از شکست داعش نیز نگذاشته است تا اشغالگران آمریکایی و همدستان منطقه‌ای آنها به اهداف مورد نظر خود در عراق دست یابند.

کد خبر 5127193

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق حشد شعبی ایالات متحده امریکا عراق جو بایدن رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین سوریه روسیه افغانستان ایران عربستان سعودی لبنان ویروس کرونا ترکیه حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: برای اعلام حمایت از فلسطین و قدردانی از ۱۰ سال مقاومت ملت یمن در مقابل تجاوز آمریکا و انگلیس، نیروهای ما طی سه روز گذشته شش عملیات را با تعداد زیادی از موشکها و پهپادها علیه مواضع دشمن انجام دادند که به شرح زیر است:

کد خبر 6062983

دیگر خبرها

  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • رهبر انقلاب در دیدار با زیاد النَخاله: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است | رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس