Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@11:16:15 GMT

تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه 2 بهمن 99

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۳۴۳

تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه 2 بهمن 99

صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز ( پنجشنبه دوم بهمن ماه) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: موارد هشدار در استان شامل سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برفگیر و رانش زمین است.

وی گفت: سامانه بارشی فعلی که از دیروز غروب وارد استان شد تا عصر امروز به صورت پراکنده فعالیت دارد.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان افزود: این وضعیت هواشناسی موجب ابری و مه آلود شدن هوا، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق، بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات و بارش تگرگ در نواحی مستعد می‌شود.

پناهی عنوان کرد: با صدور هشدار سطح نارنجی شماره "یک" درباره سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ایجاد آبگرفتی‌های موقت، احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر و رانش زمین هشدار داده شده است.

وی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان بارندگی در نیمه غربی استان (شهرستان‌های مریوان، بانه، سروآباد، سقز، کامیاران و سنندج) بیش از سایر نواحی است.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان تصریح کرد: در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در بعضی ساعات بارش‌های رگباری در نیمه غربی استان و در نیمه شرقی بارش‌ها به میزان کمتر و به صورت پراکنده خواهد بود.

پناهی بیان کرد: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه سرعت وزش باد گاهی شدید خواهد بود و دمای هوا صبح سه‌شنبه بطور میانگین ۶ درجه کاهشی و در بخش‌هایی از غرب و جنوب استان یخبندان است.

کد خبر 6062284

دیگر خبرها

  • صفحه نخست همشهری ۹ فروردین
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • صفحه نخست همشهری هفتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!
  • احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر کردستان