Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج در اطلاعیه‌ا‌ی دستور العمل جامع برگزاری امتحانات پایانی نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج در اطلاعیه‌ا‌ی دستورالعمل جامع برگزاری امتحانات پایانی نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی مودل moodle، مدرسان دانشگاه مجازند با هماهنگی دانشجویان خود، یکی از دو سامانه مودل moodle یا ادبی کانکت connect adobe را برای امتحان پایانی درس خود انتخاب کنند.
با توجه به حساسیت امتحانات پایانی نیم‌سال ۱۳۹۹ لازم است دانشجویان صرفاً با کد کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه‌های آموزش مجازی شوند و از حضور به صورت مهمان خودداری کنند.
دانشجو می‌تواند در بازه حذف اضطراری درس یا دروس نظری یا عملی خود را حذف کنند مشروط بر آن که واحد‌های باقیمانده از حد نصاب کارشناسی: ۱۲ واحد، کارشناسی ارشد: ۸ واحد، دکتری: ۶ واحد کمتر نشود.
نظر به اینکه کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی در نیم‌سال اول ۹۹ بطور کامل تشکیل و سامانه‌های آموزشی با حداقل مشکل سرویس‌های لازم ارائه شده است؛ لذا امکان حذف نیم‌سال بدون احتساب میسر نیست.

با توجه به تعطیلی چند هفته در نیم‌سال اول ۹۹ در صورت درخواست دانشجو، حذف بدون احتساب نیم‌سال مذکور صرفاً برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که اقدام به اخذ پایان نامه یا رساله کرده‌اند با تایید استاد راهنما، گروه و دانشکده امکان پذیر است.
در صورتی که واحد باقی مانده دانشجو در نیم‌سال اول ۹۹ کمتر از ۱۲ شود، مشروطی وی لحاظ نمی‌شود؛ بنابراین تاثیر این مشروطی در ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۹ دانشجو نیز لحاظ نمی‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه یاسوج آموزش مجازی نیم سال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر محمدرضا داداشی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ صبح روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان متقاضیان رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی می‌باشد. وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۲۷ هزار نفر داوطلب در سطح استان گلستان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علی آباد، واحد آزادشهر، واحد گنبد و بندرگز نیز مجری برگزاری این رقابت مهم می‌باشند. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت. دکتر داداشی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو/معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت کرده که حاوی سوالات دروس (هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود. داداشی گفت : کارت ورود به جلسه از ۲ اردیبهشت از طریق تارنمای سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، در محل دانشگاه منابع طبیعی گرگان فعال خواهد بود لذا داوطلبان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند. وی  تاکید کرد: لازم است داوطلبان عزیز در زمان مقرر با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله‌ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و هر نوع نوشیدنی و خوراکی و ... در جلسه آزمون ممنوع است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳