Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحسین سجادی  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صرف اعتباری بالغ بر۵۴٢٢ میلیارد ریال ۵۴۵ پروژه وبا بهره مندی بیش از ١٧ هزار خانوار روستایی و عشایری استان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پروژه‌های افتتاحیه شامل ٢۶۵ پروژه جهادکشاورزی، ٨٢ پروژه نوسازی مدارس، ٨١ پروژه برقرسانی، ۶٠ پروژه بسیج سازندگی، ١۶ پروژه کمیته امداد امام خمینی، ١۶ پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ١٢پروژه علوم پزشکی، ٨ پروژه ورزش و جوانان، ۴ پروژه فناوری اطلاعات ویک پروژه کار واموراجتماعی میباشد که با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، برگزاری جشن های انقلاب در مناطق عشایری شمال وجنوب استان به همراه برگزاری مسابقات شترسواری، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم روستائیان و عشایر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،مدافعین سلامت ،نیازمندان آسیب دیده از کرونا و ایتام، برپایی جشنواره غذاهای شیلاتی در مناطق صیادی چابهار و سیستان، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی با اعزام گروه های سیار به مناطق روستایی و عشایری، برگزاری مسابقات فرهنگی و مسابقات ورزشی و بومی و محلی، برپایی دیدارهای چهره به چهره مردم و مسئولین را از دیگر  برنامه کارگروه روستایی و عشایری  در مناطق روستایی و عشایری استان سیستان وبلوچستان  برشمرد.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مناطق روستایی انقلاب اسلامی علوم پزشکی روستایی و عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ