Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص اخذ بیمه صندوق کارفرمایی فعالین بخش کشاورزی و دامپروری، گفت: به منظور پیگیری مباحث و خواسته‌های مطرح شده در نشست، مکاتباتی با معاون رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این طرح، پیگیری‌های لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه صورت می‌گیرد.

استاندار با اشاره به اقدامات استان برای رفع مسائل و چالش‌های حوزه حمل ونقل گفت: نشست‌های مختلفی در این خصوص برگزارشده که جمع بندی‌های خوبی را نیز در برداشته که باید این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه مطلوب تداوم یابد.

او همچنین اظهار داشت: پیشنهاد تشکیل شرکت تعاونی حمل ونقل استان در همین راستا بوده و می‌تواند کمک شایانی برای رفع مشکلات این حوزه باشد.

استاندار یزد در ادامه به پیگیری بحث حمل ونقل هوایی محصولات گلخانه‌ای اشاره و افزود: در تلاشیم تا یک خط پروازی بین ایران و روسیه در یزد داشته باشیم.

طالبی در انتها بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ستاد تسهیل استان، برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، کشاورزی و دامپروری تاکید کرد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی استانداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه

سرکنسول روسیه در اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های زیادی که در ایران وجود دارد، گفت: توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه را پیگیری می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی استان کرمان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان اینکه حدود دو ماه است که به‌عنوان سرکنسول روسیه در اصفهان کار می‌کنم، اظهار داشت: تلاش دارم با ظرفیت‌های مختلف ایران آشنا شوم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه روابط بین روسیه و ایران دارد، گفت: با اینکه مشترکات زیادی با ایران داریم، اما روابط اقتصادی و گردشگری ما با ترکیه بیشتر است و این در حالی است که ظرفیت‌های گردشگری در ایران بی‌نظیر است.

سرکنسول روسیه در اصفهان با بیان اینکه ایران دارای تعدد اماکن تاریخی است که کیفیت تاریخی خیلی بیشتری نسبت به ترکیه دارد اما معرفی نشده است، افزود: ایران ظرفیت خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد اما کالاهای ایرانی در بازار روسیه خیلی نادر است.

وی با اشاره به اینکه ایران و روسیه در روابط سیاسی خیلی با هم تفاهم دارند و این مهم باید در سایر حوزه‌ها توسعه پیدا کند، ادامه داد: سطح همکاری بین روسیه و ایران باید به سمت همکاری راهبردی برود.

ژیلتسوف با بیان اینکه ایران به اتحادیه اوراسیا پیوست که در تحکیم روابط اقتصادی دو کشور روسیه و ایران موثر است، گفت: باید فعالان اقتصادی دو کشور را با ظرفیت‌های ایران آشنا کرد و در این زمینه تبلیغات بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه با پدیده تبلیغات منفی علیه ایران از طرف کشورهای استکباری روبه‌رو هستیم و تجار روسی فکر می‌کنند تجار ایرانی قابل اطمینان نیستند، افزود: باید تبلیغات منفی را از ذهن فعالان اقتصادی روسیه پاک کرد و من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.

زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود داردهمکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است

وی با بیان اینکه ایران دارای تمدن بزرگی است و تجارت ایران چیزی در حدود سه هزار ساله است، گفت: تجار روسی بیشتر به تجارت داخلی فکر می‌کنند که باید آن را به خارج از کشور توسعه داد.

سرکنسول روسیه در اصفهان با اشاره به اینکه کشور ایران یک ظرفیت بزرگ اقتصادی است، بیان کرد: ایران بازار بزرگی برای محصولات و کالاهای روسیه است که باید روابط اقتصادی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه اطلاعات کافی در برابر ظرفیت‌های موجود دو کشور نداریم و در رسانه‌ها نیز موجود نیست و باید زمینه آشنایی با ایران را فراهم کرد، گفت: بروشورهای تبلیغاتی از ظرفیت‌های گردشگری کرمان به زبان روسی باید تهیه و آن را بین تجار توزیع کرد و به هر صورت این ظرفیت‌ها معرفی شود.

ژیلتسوف با اشاره به اینکه این امکان وجود دارد که در قالب هیئت اقتصادی تجار روسی به کرمان سفر کنند و با ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری استان کرمان آشنا شوند، افزود: در سال‌های قبل در اتاق بازرگانی کرمان جلسه‌ای تشکیل شد تا مراکز تجاری ایرانی در شهرهای روسیه افتتاح شود و این آمادگی وجود دارد که راه‌اندازی این مراکز پیگیری و توسعه داده شود.

سرکنسول روسیه در اصفهان با بیان اینکه در توسعه روابط اقتصادی تقریباً سه مانع وجود، عنوان کرد: حمل و نقل، گمرک و پرداخت پول، سه مانع مهم روابط اقتصادی بین ایران و روسیه است.

وی با اشاره به اینکه تجار ایرانی زیاد عنوان کردند که امکان انتقال کالا از ایران به روسیه خیلی بیشتر از انتقال کالا به چین زمان می‌برد، گفت: در سال جاری تلاش می‌کنیم تا مشکلات حمل و نقل کالا از ایران به روسیه برطرف شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین