Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کمال حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در کلیه محور‌های مواصلاتی استان، شاهد ‏بارش برف و باران همراه با کولاک شدید برف و محدودیت دید هستیم  و هم اکنون جاده مهاباد به ‏بوکان یا جاده برهان به دلیل برف و کولاک شدید مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابا بیان اینکه تردد در بیشتر محور‌های ارتباطی استان به علت کولاک شدید و محدودیت دید به کندی و فقط با ‏زنجیر چرخ میسر است گفت: در تمامی گردنه های استان به علت مه شدید محدودیت دید وجو دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد: کسانیکه قصد سفر دارند باید از هرگونه تردد بین ‏شهری خودداری بکنند و یا مسافرت خود را به بیاندازند.

سرهنگ حسین زاده هموطنان در صورت ضروری بودن سفر ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه ‏عجله و شتاب پرهیز کرده و فاصله طولی را رعایت کنند، و حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر ‏چرخ و لباس گرم و غذا همراه داشته باشند‎.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت دید جاده های کشور برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود

تین نیوز

روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی را تکذیب و اعلام کرد در حال حاضر فرودگاه ها هیچ محدودیت پروازی ندارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در حال حاضر هیچ محدودیت پروازی برای فرودگاه ها کشور وجود ندارد.

تمامی مسیرهای هوایی آسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود