Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین_احمد فیاض: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در محل استانداری خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین محمدباقر نوبخت در سفر دو روزه خود به خراسان رضوی و در ادامه پس از جلسه مشترک با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از بیمارستان امداد و نجات مشهد بازدید خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح 4000 واحد مسکن محرومین استان و افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی دیگر برنامه های معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در استان است

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر نوبخت جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود

طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان  با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی