Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که برای جلوگیری از چالش‌های گذشته در انتخابات، روند تعدیل قانون انتخابات را آغاز کرده است.

این کمیسیون به این منظور روند نظرخواهی از احزاب سیاسی و نمایندگان جامعه مدنی را در مورد تعدیل قانون انتخابات آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصمت‌الله مل، معاون کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان گفت: قانون انتخابات باید همه جانبه و برای تمام طرف‌ها پذیرفتنی باشد.

وی اظهار داشت: کمیسیون مستقل انتخابات توقع دارد که پس از نشست های نظرخواهی، مسوده جدید قانون انتخابات که قابل قبول برای تمام جوانب ذی‌دخل باشد به وجود آید. همچنین مطابق نیاز عصر و پروسه مردم سالاری باشد.»

ساختار کنونی انتخاباتی افغانستان بر اساس فرمان تقنینی رئیس جمهوری به وجود آمده و گفته شده که این ساختار نیاز جدی به اصلاح دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان قانون انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور ، تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود تا ساعت هشت ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بازگشت حدود ۸۵۰ شخصیت‌ به افغانستان
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر